ik bel morgen vroeg het ziekenhuis wel even als me tempratuur morgen vroeg toch nog hoog is. nu was er helaas niemand. Ik heb bij me laatste zwangerschap ook bij de gyn gelopen. dus bel ik hem morgen vroeg wel. kan niet tegen deze onzekerheid...
de verlos afdeling gebeld en die zeiden ook, dat ik pas met 7 weken een echo kan krijgen. baal hier zo van bloeden is nu weer zo goed als over, ik snap dr niks van
Jeetje zeg wat vervelend voor je meid! Ik weet ff niet wat ik moet zeggen maar wil je heel veel sterkte en succes wensen en ik zal voor je duimen dat t goed blijft gaan meid!
ik word gek van de onzekerheid, nu is het weer zo goed als weg. alleen beetje donker roze afscheiding bij afvegen. ben blij als het dinsdag is, eindelijk duidelijkheid
met 7 weken pas slaat nergens op ik ben nu dan 6 week en 3 dagen en heb vanmorgen mooi kloppend hartje van mijn ukkie gezien weet niet precies hoever jij bent maar zou toch vragen echo met 6 weken
nou lieverd ik snap er geen snars meer van! vandaga inleg kruisje weer heel de dag schoon, en alleen bij afvegen oud bloed, zouden jullie even in mijn foto album willen kijken? naar de test van 5 mei (met ochtend urine) en die van vandaga 8 mei met middag urine, vinden jullie die van vandaag ook duidelijker? of verbeeld ik het me maar. als ik toch mk zou hebben geha dan was me test nu wel negatief lijkt mij zo (ben vandaag 5.1 weken) omdat maandag avond het gerommel is begonnen. sorry dames voor alle onduidelijkheid, maar het is mij net zo onduidelijk als jullie. hoop dinsdag op meer en goed nieuws!
Ik denk dat je toch rekening moet houden met het ergste. Een test blijft nog wel even positief ook na VMK. En je hebt twee verschillende testen gedaan, dus mag je qua lijn kleuring niet met elkaar vergelijken. Maar het feit dat je rood bloedverlies hebt gehad en oud bloedverlies, klinkt mij persoonlijk niet goed in de oren. Al hoop ik natuurlijk van harte dat het wel goed zit!
@ jannes Ik heb bij m'n dochtertje ook gewoon helder bloed verloren. 'Dat zegt niks... bij de eerste 2 begon het met oud bloed, die daarna helder en bij de laatste ook oud.
O ik hoop ook van harte dat het niet zo is! Maar ik heb het bijvoorbeeld ook meegemaakt en bij mij was het geen goed teken. Was niets te zien bij echo van 6 weken. Dus het kan beide kanten opgaan. Ik wil haar alleen behoeden (zeker gezien haar verleden) dat ze teveel hoop heeft en het dan heel erg teleurstellend is...
ik weet het niet mer meschien toch adertje? heel de dag bijna niks alleen bij afvegen ga ik de was in de wasmachine doen. voel ik het ineens lopen, helder rood. nu 1 uur later weer bijna niks alleen bij afvegen en klein beetje in inleg kruisje....pfff kan hier zo slecht tegen
@ jannes: maar het lijkt me me symptonen dat ook af moeten nemen als het fout zit? me borsten zijn ook al harder aanhet worden terwijl ze gisteren nog zacht waren. en dan zou de test nu ook negatief moeten zijn, althans dAT was wel bij mij andere mks , en toen zette het bloeden ook gewoon door! niet net zoals nu, dat het komt en gaat. aangezien dit al vanaf maandag avond speelt....
Hoi, ik heb geen spontane miskraam gehad maar een ma. Maar ik had met 5 weken na de curretage nog een positieve test Ik vind het heel erg vervelend voor je en hoop echt dat het niks betekend .