Na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kiekeboe4, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

#1 Kiekeboe4, 28 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2016
    Hoi,

Misschien een gekke vraag, maar ik lees ergens dat als je de vrucht verloren bent met een miskraam en je bloedt daarna weer je dit kunt vergelijken met een menstruatie. weet iemand of dit klopt? :)

Of moet je ongeveer beginnen bij de eerste dag waarbij je begon te bloeden? Ik heb namelijk geen enkel idee waar ik nu moet beginnen

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Volgens mij vanaf verloren vrucht bij een schone baarmoeder, omdat je lijf dan pas weer reset voor nieuwe eisprong. Bij mij vanaf curretage, had ruim twee week ervoor mk maar was nog niet schoon....

3. 83angel

83angel Lid

15 jul 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij in het ziekenhuis werd de dag aangehouden dat het bloeden begon van de miskraam als de dag van de nieuwe cyclus.

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Tegen mij is toen gezegt de 1e dag dat bloed verliest, kun je zien als de 1e dag van je menstruatie. Kwam ook wel overeen met de menstruatie de maand daarna.
    Maar wellicht maakt t ook uit hoe lang je zwanger was? Ik pas 5 weken...

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Vandaag bij de vk geweest.

Deze gaf aan uit te gaan van de dag wanneer ik de vruchtjes verloren ben. Heel verschillend dus weer. Vooralsnog hou ik dit aan en hopen we snel weer zwanger te zijn!

6. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Ik hoop het zo kiekeboe!

7. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    dat is mij ook verteld door de gyn die mijn curretage gedaan had, maar ze zei erbij dat bij de meeste vrouwen de cyclus dan even op dit laat wachten.... nou ja bij mij niet dus;)

Deel Deze Pagina