Dreigende miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by aloeetje, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Wat goed! Krijg je eindelijk zekerheid ipv dat gedoe met die testen. Laat je het donderdag even weten?

2. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Zeker laat ik het je weten...
    Weet nu ook niet meer wat moet denken, heb er nu zo'n rot gevoel bij, maar donderdag kan ik verder hoop ik!

3. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Heb op dit moment nog steeds geen zekerheid.
    Wel dat niet zwanger ben, mogelijk heel kort dat of ei nog onderweg is of verkeerd ingenesteld of een cyste! Mijn eilijder zag er niet goed uit volgens normaal zei de VK, morgen kan al naar de gyn voor beter onderzoek!

4. Trees

Trees Niet meer actief

oeff dat klinkt wel erg spannend :( Misschien ter geruststelling, ik heb heel vaak cystes en deze trekken altijd vanzelf weg. Ik hoop dat het allemaal meevalt, al blijft het natuurlijk ongelooflijk rot dat je nu niet zwanger bent. Dit is niet het nieuws wat je wilde horen.

5. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    @ Trees

Is bij de gyn allemaal goed gegaan, alles was in order...hoogst waarschijnlijk heb een vroege miskraam gehad (wat al dacht!)
    Dus de klap niet zwanger had gisteren al, maar ben nu vooral opgelucht dat er gelukkig niks aan de hand is.
    De symptomen is waarschijnlijk nog een na reactie op de mk, moet snel minder worden anders moest contact opnemen met de HA.

6. Trees

Trees Niet meer actief

toch een vroege miskraam dus :(. Erg verdrietig, maar ik ben ook opgelucht voor je dat je lijf nu weer in orde lijkt. Nu maar hopen dat er nu een gezonde zwangerschap mag komen!

7. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Daar gaan we nu zeker voor, hebben wat adviezen meegekregen die we ff nog samen door moeten nemen en dan op naar volgende ronde, volgens banner ben net te laat deze maand :p, dus volgende maand weer kansen..

Gaat ons lukken, ontzettend bedankt voor je medeleven Trees!

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik weet hoe het is, dus geen dank.

En je hebt grote kans dat je door de vmk een latere eisprong krijgt en dat de banner niet klopt. Als ik jou was zou ik het de komende dagen nog gezellig maken ;) Niet geschoten is altijd mis :)

Share This Page