Ik heb afgelopen zaterdag, ik was toen precies 6 weken, een bloeding gehad, het was donkerrood bloed en ik had ook last van mijn onderbuik, maar niet erg heftig. Zaterdag op zondag heb ik ook weer bloedverlies gehad, maar toen was het donker en licht doorelkaar en was mijn pijn in mijn onderbuik ook stukken minder, zelfs mijn tepels waren minder gevoelig, maar die zijn weer een heel klein beetje teruggekomen en heb ik last van mijn borsten en steken ze afentoe. Ik heb zaterdag gelukkig een verloskundige kunnen spreken en die had het over een innesteling (bij mijn vorige miskraam heb ik niks gevoeld en was het heel erg weinig en gebeurde het bij 8 weken)en dit is voor mij helemaal nieuw. Zondag had ik ook nog steeds bloedverlies, maar veel slijm en stolseltjes en donker en licht doorelkaar. Vanochtend was het donker en zeurt mijn onderbuik nog een heel klein beetje tot bijna niet. Ik ben zo onzeker dat mijn suikers savonds ook omhoog gaan, maar sochtends weer goed zijn, waar ik heel blij mee ben. Ik ben heel erg bang dat het weer mis is, zeker omdat je al een miskraam heb gehad!Ik heb net het ziekenhuis aan de telefoon gehad en die begon ook over een innesteling, maar konden het niet met zekerheid zeggen, maar als ik geen pijn meer heb en het bloed is donker dat het dan goed is en dat ik me daar aan moet vastklampen, maar dat kan ik niet . Volgende week woensdag heb ik mijn echo en daar zit ik heel erg tegenop. Dit zal een hele zware week worden! Gisteren zag ik het ook echt helemaal niet meer zitten en zei tegen mijn vriend bel het ziekenhuis maar om een afspraak te maken voor een curretage.... Doordat ik zo onzeker ben, weet ik het gewoon niet meer en wil hier op het forum steun zoeken bij anderen, maar ook omdat ik het dan van me af kan schrijven. Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben gehad of nu op het moment dit meemaken en mij een beetje kunnen gerust stellen! Het kan zijn dat ik misschien rare zinnen heb geschreven, maar ben gewoon de kluts kwijt....
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je in ieder geval toch wel veel sterkte toe wensen en zal voor jouw/jullie duimen dat alles goed is en gaat. Is er misschien nog een mogelijkheid voor je dat je eerder een echo kan krijgen? Ook al zie je er tegenop...een week wachten duurt wel erg lang zo.
Ik heb het vanochtend gevraagd, maar ze kunnen nu niks zien hebben ze tegen me gezegd en volgende week woensdag ben ik 7 weken....
Vaak kunnen ze met 6,5 week wel een hartje zien kloppen. Ik heb rond 5 weken roze verlies gehad en maakte me ook enorm zorgen. Het duurde ook een paar dagen. Het was wel erg weinig maar ik schrok me rot (en ben nog doodsbang). Ik heb toen een echo gehad en de vruchtzak en dooierzak zagen eruit zoals het moest zijn met een zwangerschap van 5 weken. De gyn zag niets verontrustends. We konden nog geen hartactie zien maar was wel even gerust gesteld. Maandag mag ik terug voor een tweede echo en hoop echt op een kloppend hartje...Toch hou ik het roze verlies zeker in mijn achterhoofd. Ik heb hiervoor 2 missed abortions gehad 1 met 8 en 1 met 11 weken dus ben zo bang dat het roze een voorteken was dat het niet goed zit. Ik snap je angst dus helemaal. Ik hoop dat het bloeden een andere oorzaak had. 50/50 is de kans dat het mis is. Ik ben ook bang heb vorig jaar 2008 ook 2 curettages gehad en ben er zo klaar mee. Nu mag het wel eens een keer goed gaan.
Ik ben dus niet de enigste...ik kan het me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Ik heb diabetes en ben al vroeg goed onder controle gehouden en het gaat ook goed, maar als het weer mis is, dan heb ik het voor niks gedaan, zo ga ik dus denken..... Gisteren was het weer donkerrood bloed en vandaag licht en het is bij mij helaas niet weinig en mijn onderbuik dat voel ik ook, maar doet niet erg veel pijn.....ik denk dat ik toch ga bellen, want dit houd ik niet vol tot volgende week woensdag.... Als het dus toch zo is dat het mis is, dan heb ik een zwaar jaar te verduren, want bij de eerste zou ik 2 april uitgerekend zijn en bij de tweede 17 oktober, pfffff.....ik wacht nog maar ff af, misschien dat het nog veranderd..... jij ook heel veel sterkte en succes!
Meid ik snap je rot gevoel. Ik was al in paniek bij licht roze. Bij mij is het nu gestopt maar bij ieder krampje of steekje schiet ik in de stress. Zo is zwanger zijn echt niet leuk meer. Tot nu toe op de geboorte na van mijn dochter heeft het mij alleen maar veel verdriet en teleurstelling gebracht. Ik vind dat ze in het ziekenhuis begrip moeten hebben voor je situatie. Ik zou nog eens bellen en gewoon goed overdrijven. Gewoon er opstaan dat je wilt langs komen voor een echo. Zeg voor mij part dat je vergaat van de pijn, en gewoon wilt weten hoe het zit van binnen. Gewoon door drammen meid. Ik zou in maart uitgerekend zijn en nu in oktober. Mijn curettage in september 2008 was niet goed verlopen en ik dacht weer ongi te zijn geworden na de curettage. Dit duurde alleen 2 weken mijn temperatuur bleef hoog en mijn ovulatietesten waren steeds positief. Ik heb toen de gyn gebeld of ik langs mocht komen omdat, mijn ongi al 2 weken duurde en ik dit niet vertrouwde. De assistente probeerde mij ook af te wimpelen. Ik heb door gezeurd en maar goed ook. Toen de gyn een echo maakte zat er nog een groot stuk rest weefsel dat direct dmv een na curettage moest worden verwijderd. Liever brutaal zijn en weten waar je aan toe bent. Zet hem op meid. Dit is ook geen doen. Heel veel sterkte!
Thanx, voor je steun en begrip! Momenteel heb ik ook last van krampen, ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld, maar ze wilde me gewoon niet hebben, ze hadden zelfs overlegd met de arts, maar die vond het gewoon te vroeg!Ik moest me maar vastklampen aan het het donkerrode bloed!En dat ze met 6,5 week gewoon nog niks kunnen zien!Ik heb zelfs gezegd dat ik pijn had!Blijkt dat meer vrouwen dit hebben en dat de zwangerschap dan gezond is, nou sorry dat kan ik momenteel niet denken en dat heb ik ook gezegd. Ik heb wel sinds gisteren en vandaag donkerroodbloed en wel weer last van krampen in mijn onderbuik, ik heb zondag en maandag licht en donker bloed gehad, ze konden nog niet echt verklaren of het een miskraam is....ik hoop dat het bloeden van de week minder word. Ik ben gisteren ook naar de huisarts geweest en die kon ook niet zeggen wat het is, maar als het bloeden nog niet ophoud, dan moet ik vrijdag aan de bel trekken en stuurt hij me door, kijk, waar de HA niet goed voor is! Ik hoop dat mijn onzekerheid voor niks is geweest, maar eerlijk gezegd zie ik het somber in.....
heey heey ik heb met 6 weken en met 7 en 8 weken heel veel bloed verloren denk 3 a 4 min hele (nacht)maandverband vol (sorry beetje vies verhaal) en ook en echo gehad en alles was goed nu zit ik over de 10 weken en alles is nog steeds goed (gaan we van uit) heb geen bloedverlies meer en bij mij kunnen ze helaas ook neit verklaren waar het bloed vandaan komt net wat hier boven ook al gezecht werdt bloed hoeft neit altijd wat te betekenen 50/50% kans dat het goed of fout gaat ik hoop dat alles super is en dat je net zo als mij bloed hebt verloren maar dat het wel goed is
Toen ik 5 weken zwanger was verloor ik op 1 avond een keer zoveel bloed dat het letterlijk de grond op liep. Daarnaast kon ik bijna niet meer lopen van de pijn in mijn buik. Ik dat toen ook zeker te weten dat het mis was. Ik ben toen naar de HA gegaan en heb om een echo gevraagd. Hij vroeg me even 3 dagen geduld te hebben om te kijken hoe ik me dan voelde. Eenmaal thuis was ik het hier niet mee eens en heb ik gebeld dat ik hier niet meer tegen kon. Ik was ook zo verschrikkelijk verdrietig...Hij heeft me toen met een spoedje naar het ziekenhuis laten gaan voor een echo. Daar zagen we dat ik cyste had bij mijn baarmoeder en in verwachting was geweest van een tweeling. maar het goede nieuws is dat er nog 1 was blijven zitten en dat is nu een wolk van een dochter van 3 maanden! Zo zie je maar, het is niet altijd slecht nieuws! Maar ik zou wel je HA even bellen en zeggen dat je dit niet meer trekt en dat je nu naar het ziekenhuis wilt. Dan helpen ze je echt wel hoor! Mijn eerste echo was ook bij 5 weken en 4 dagen. Toen zagen ze nog geen hartje maar mocht ik twee weken later terug komen en was alles goed.
Ik ben blij dat ik hier steun kan vinden en er minder onzeker van word, omdat er toch meer mensen zijn die het mee hebben gemaakt. Ik heb sinds gisteren en vandaag weer donker bloed verlies, gisterenavond beetje helder en weinig, dus ik dacht het is opgehouden, maar helaas vanochtend was het er weer en totaal geen pijn in mijn onderbuik!Heb gisterenavond ook heel de tijd steken in mijn rechteronderkant, heeft dat te maken met je baarmoeder? Ik moet zeggen dat ik donderdagavond opeens misselijk werd, tot bijna aan overgeven toe, wat ik dus nog nooit heb gehad!Mijn borsten zijn ook nog steeds erg zwaar en gevoelig, maar niet zo erg als ik het begin van de zwangerschap.... De HA heeft ook gezegd als het vrijdag (dus vandaag) nog steeds bloed, dan moest ik aan de bel trekken en stuurde hij mij door, dus ga ik ff bellen! Ik houd jullie op de hoogte!
Ik heb gebeld, hij was er niet en zou terug bellen, maar anders dan ga ik woensdag voor mijn echo met goeie moed!Ik heb een tijd met de assistente aan de telefoon gezeten, zij kent mij al 30 jaar en heeft dit ook mee gemaakt en dan is het wel fijn dat ze je dan ff beetje kan geruststellen en dat je aan haar je verhaal kwijt kan. Bij mijn vriend kan ik mijn verhaal ook goed kwijt, maar bij haar is dat toch anders weet het niet....maar aan mijn suikers ligt het in iedergeval niet! Vanochtend was ik boodschappen aan het doen en toen werd ik ook weer beetje misselijk en al 5 keer wezen plassen. Ik ben nu wel wat minder angstig moet ik zeggen, maar helemaal nee, dat niet, dus hopelijk belt hij terug dat ik voor woensdag nog een echo krijg.....