Miskraam..?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door roandyja, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roandyja

roandyja Lid

25 nov 2010
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Afgelopen maandag heb ik een zwangerschapstest van Cleurblue gedaan, de digitale, deze gaf aan dat ik 3+ weken zwanger ben wat wil zeggen dat ik minimaal 5 weken zwanger moet zijn.
    Helaas kan ik het zelf niet terug rekenen omdat ik de pil slikte...
    Nu heb ik vandaag een echo gekregen en daar was een klein zakje te zien maar volgens de gyneacoloog zeker nog geen 5 weken... hij had het over 1 of 2 weken? Maar als je nog maar zo kort zwanger bent kun je toch nog niks zien op de echo?
    Hij zei dat het of een miskraam kan worden of dat ik minder ver zwanger ben. Ik heb bloed geprikt en moet dat over 2 weken weer doen en dan over 3 weken weer terug komen, een erg onzekere tijd dus...
    Mijn vriend en ik hebben ongeveer 3 weken geleden voor het laatst gevreeen, dus het moet dan toen zijn bebeurd.
    Gisteren heb ik voor de zekerheid ook nog een gewone test gedaan en deze was meteen positief.
    Wat denkt u, moet ik van het ergste uitgaan, of kan dit nog goed gaan...?
    Ik hoor het graag.

Groeten Anne

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi anne,

Het kan zeker nog goed zijn! Onder de 6 wkn kan je geen metingen doen dus het is een schatting wat de gyn doet. Maar inderdaad met 1-2 wkn zwangerschap zie je erg weinig.
    Het blijft even spannend maar geef de hoop niet op!

Imke

Deel Deze Pagina