borsten "krimpen", miskraam????

Discussie in 'Miskraam' gestart door babywish84, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi,

voel me zo rot vandaag!
    heb afgelopen april een mk gehad bij 5 weken.
    's ochtends voelde mijn borsten minder vol en waren niet gevoelig meer en kreeg toen 's avonds een mk..
    vandaag zit ik weer precies op 5 weken en weer zijn sinds vanmorgen mijn borsten terug op hun "oude formaat" en zijn niet gevoelig meer.. kan alleen maar huilen en wil niet dat het weer een mk wordt..
    herkend iemand dit?
    of maak ik me voor niks zorgen?

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Meis, stressen helpt niet!
    Symptomen komen en gaan, de ene dag heb ik geen gevoelige borsten, een paar uur later of de volgende dag weer wel.
    Tijdens de zwangerschap van mijn zoon, had ik op vermoeidheid na, nergens last van!
    Hoe moeilijk ook, je zult moeten afwachten, niemand kan voorspellen of zeggen hoe deze zwangerschap zal verlopen.
    Laat het over je heen komen!

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ben wel een zeur aan het worden zo? hihi!
    maar vindt het gewoon zo moeilijk.. het niks weten en er zelf niks voor kunnen doen.. en dat ze minder gevoelig zijn vindt ik nog niet zo verontrustend, maar dat ze weer zo "gekrompen" zijn daarentegen wel.. en begin een beetje menstrutiepijn te krijgen en pijn in mijn onderrug.. zal proberen het een beetje van me af te zetten, maar is zo moeilijk!
    knap dat jij zo positief kan blijven terwijl je toch ook al zoveel hebt meegemaakt!

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik begrijp je heel goed!
    Ik heb zelf ook echt wel m'n mindere dagen, dagen dat ik bang ben en zit te stressen of ik me nog wel zwanger voel.
    Maar het heeft geen nut, je voorkomt er geen miskraam mee.
    Toen ik mijn vmk kreeg, had ik nog volop klachten, zere borsten, ochtend misselijkheid, het heeft uiteindelijk ruim 3 weken geduurd voordat m'n hcg weer onder de 5 was. Dus afnemen van symptomen zegt niks, maar het hebben van symptomen dus ook niet.

5. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hi Babywish,

zwangerschaps symthomen komen en gaan..
    ik snap je onzekerheid..zoo Logisch..
    maar blijf positief denken, is erg belangrijk!

mooie, leuke en vooral een goeie zwangerschap toegewenst! ;)

Deel Deze Pagina