Sinds vanavond heb ik bloed verlies. In eerste instantie was het bruin en slijmerig. Nu is het iets lichter en heeft meer een rode kleur. Heb verder geen hevige buikkrampen of iets dergelijks, alleen vanmiddag een menstruatie achtige gevoel. Morgen bel ik met de vk (weet alleen nu niet of ik moet wachten op het telefonische spreekuur of het telefoonnummer voor spoedgevallen kan bellen). Ik hoop dat er niets is. Kan mij niet meer herinneren of ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook had.
Is het helder rood? Want als het bruin is dan kan het gewoon oud bloed zijn. Is het wel helder bloed dan kan het 2 kanten op. Sommige hebben helder rood bloed en dan is er gewoon een adertje geknapt. Je baarmoeder is erg gevoelig en goed doorbloed. Morgen even de vk bellen en voor nu even in de gaten houden. Succes en sterkte!
Dank je! Het is inderdaad helder bloed. Vannacht was het even gestopt en vanmorgen is het weer begonnen. VK belt straks terug nadat ze een afspraak heeft gemaakt bij de polikliniek in het ziekenhuis voor een echo. Ze zei wel dat ik rekening moest houden met een miskraam.
heej meid ik heb hetzelfde als jou gehad.. ik ben nu officieel 5 weken en 4 dagen zwanger en vorige week begon het ook eerst met bruin verlies en na 2 dagen werd het echt helderrood bloed dat heb ik 3dagen gehad en sinsdien heb ik nog steeds bruinverlies.. ben afgelopen maandag naar ziekenhuis geweest voor inwendige echo en het vruchtje zat er nog wel maar het zat helaas niet op de goeie plek het zat te laag dus vandaar dat ik bloedverlies had nou moet ik nog ff afwachten wat er gebeurt verder en volgende week moet ik weer terug en gaan ze nog een keer kijken omdat ik dan verder ben en alles duidelijker te zien is..maar het is al zo goed als zeker dat de zwangerschap afgebroken moet worden omdat het op die plek niet kan groeien.. ik hoop voor jou dat het wel gewoon goed afloopt meid want het kan wel dat je gewoon wat verliest ook al is het helder bloed het hoeft niks te betekenen maar bij veel loopt het wel af in een miskraam sterkte xx
Bedankt voor jullie reacties. @Lady1987: Vreselijk, sterkte meid! xx Momenteel heb ik last van buikkramp en hoewel het bloedverlies even minder leek te worden, zag ik net in mijn maandverband veel donker rood bloed gemengd met slijm en drupte er 2 dikke druppels bloed uit mijn vagina. Morgen heb ik een afspraak voor een echo. Ik hoop op het beste, maar vrees het ergste.
Dank jullie wel. Helaas ben ik vanmorgen het vruchtje verloren en daarna het vruchtzakje. Toen de echo gemaakt werd, was mijn baarmoeder leeg....
Bedankt voor jullie reacties. Heb gisteren alle tranen er uitgegooid. Vind het wel moeilijk om hoe het bij anderen in mijn omgeving wel goed gaat, al gun ik het ze van harte. Maar toch... Even een weekje rust (heb mij ziek gemeld op het werk) en dan uitkijken naar de volgende zwangerschap.
Heel veel sterkte! Weet helaas hoe het voelt. Neem je tijd om dit te verwerken. Daarna weer vol goede moed verder, al lijkt dat nu nog niet voor te stellen. Sterkte!