na miskraam positieve test door restweefsel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door liefde88, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Hoi lieve meiden
    Ik zit ergens mee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met helaas ervaringen.

Op 22 oktober heb ik cycotec ingenomen was op dat moment 8,5 week zwanger maar had een lege vruchtzak. Al een paar uue na het innemen kwam alles op gang. Het eigenlijk geen buikpijn gehad maar ben wel 2 grote stolsels verloren. Ik heb zo 10 dagen gebloed. Ik hhn geen nacontrole gehad dat was niet nodig zei mijn gyn. Op 15 nov had ik een positieve ovulatie test. Op 26 november had ik een licht positieve zwangerschap test. Ik voelde me heel raar maar t voelde wel goed meer ssymptomen als vorige keer. Ik ben door blijven testen en me testen werden eerst donkerder maar na 3 dagen helaas lichter. Op 6 dec begonnen met bruinverlies en 7 dec werd het helder rood. Dus miskraam. Ik zat te wachfen op veel stolsels net zo als vorige miskraam, maar dat kwam helemaal niet!! Af en toe vliesjes maar geen stolsels wel veel bloed. Af gelopen dond is t alweer gestopt de laatste dagen van t blieden was t vooral bruin en oude bruinige vliesjes. Nu begin ik dus te twijfelen of ik wel zwanger was? Of dat er misschien een restje is blijven zitten? Dat daarom mijn testen positief waren? En nog gekker ik deed gister een ovulatie trst licht streepje en vanmorgen was ie bijna positief!!! Hoe kan dit nou? Heb van de week ook nog zwangerschapstest gedaan en die was na 3 dagen bloeden al helemaal negatief.. terwijl bij mij vorige miskraam t zeker 5 weken duurde.

Ik hoop graag op reacties!! Alvast heel erg bedankt

Xx

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het kan idd.... Hier nadat ik schoon zou moeten zijn nog tot 2x toe stijgend hcg gehad. Dit weet ik omdat ik wekelijks bloed moest prikken.

Wel vreemd dat je gyn geen echo meer heeft gemaakt. Ik zou zeker contact opnemen met je gyn en uitleggen dat je testen niet echt afgenomen zijn. Want zoals ik het lees zit er nog hcg in je lijf en in denk eerder dat het nog van de mk is.

Sterkte

3. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Bedankt voor je reactie.
    Maar na 5 weken na de miskraam van 22 oktober waren. Ze zo goed als negatief en daarna liepen ze weer op. En nu zijn ze weer helemaal negatief zelf in t licht zie je geen enkel streepje. Dus als t van vorige keer is dan zou t nu schoon moeten zijn. Maar kan ik dan nu al een positieve ovulatie test hebben? Ik be doel kan ik nu me eisprong hebbem?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké nu snap ik je beter... ;)

Dus je hebt nu een week later alweer een knallende ovu...nadat je wel al negatief getest hebt...

Het is vroeg maar het zou kunnen...

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb 13!!!!!! Weken een positieve test gehad van restweefsel. Mijn gyn had dit op de echo na 5 weken niet gezien en wilde daarna geen echo meer maken. Bij mijn second opinion bij een ander ziekenhuis bleek ik wel degelijk restweefsel te hebben :x

Deel Deze Pagina