Ik moet hier mijn ongerustheid kwijt!! Ben nieuw op dit forum en zal even kort de situatie uitleggen. Ik ben nu 28 en jan. 2014 gestopt met pil i.v.m. doorbraakbloedingen. Kinderwens was op dat moment nog niet zo groot. Mijn vriend en ik zijn al jaren samen en hadden zoiets van wat komt dat komt. Echter bleef een echte menstruatie uit. In augustus 2014 naar de huisarts gegaan, echo gehad, uitslag symptomen PCOS. Afgesproken met huisarts het aan te kijken tot het nieuwe jaar, vreemd genoeg werd ik een maand later echt goed ongesteld en daarna had ik een lange regelmatige cyclus van 35/37 dagen. Ook met rekbaar slijmverlies dus mogelijke ovulatie. Febr/maart 2015 hebben we echt besloten ervoor te gaan. Na veel keren goed "geklust " te hebben zonder succes heb ik toch de huisarts gebeld voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. De brief met de vragenlijst was net naar het ziekenhuis opgestuurd toen ik afgelopen zondag de 31e op mijn NOD niet ongesteld ben geworden. Action test gedaan, licht positief (wel duidelijk zichtbaar)... daarna Etos, licht positief. Afgelopen woensdag Kruidvat positief maar geen knaltest. Wij werden voorzichtig dolblij. Tot gisteren.... Toen heb ik met mijn stomme kop nog een Action test gedaan met vroege ochtendurine en deze was positief maar nog iets lichter als die van zondag! Heb afgelopen vrijdag wel extreem veel gedronken i.v.m. het warme weer. Ook had ik vrijdag ochtend een klein beetje roze/rood slijm. en vanochtend na mijn ontlasting weer! Dit ging daarna over in bruin slijm. Ik heb geen last van extreme krampen alleen wat menstruatie pijn en heb geen stolsels verloren. Ik heb zere borsten en dat zijn buiten de lichte menstruatie pijn en de honger momenteel de enige kwaaltjes. Nu ben ik eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen. Ik kan de verloskundige morgen bellen maar die kan door de telefoon ook niet zeggen wat het is en voor een echo is het nog te vroeg. Die staat gepland op 29-06. Dat is nog 3 weken waarvan ik niet weet hoe ik die in godsnaam door moet komen!!!!