Ja hier is dit zeurkind weer.. Af en toe heb ik bij het afvegen wat roze slijm vanaf gister omdat ik in januari al een miskraam heb gehad wat met afvegen (bruin) begon ben ik doodsbang Ik heb vanavond sex gehad met mijn vriend en na de tijd ga ik altijd gelijk na de wc (ik heb namelijk regelmatig blaasontstekingen ) en toen ik na de wc ging donkerroze/licht rood bloed niet zo heel veel maar een doekje vol met afvegen en wat bij het uitplassen. Ik heb trouwens vanaf vandaag ook geen klachten meer zere botsten zijn weg en misselijk gevoel is weg alleen de hoofdpijn heb ik nog en af en toe duizelig Ik weet niet wat ik nu moet denken ik durf niet meer na de wc Ik ben tussen de 4 en 5 weken zwanger.. Mijn testen lopen trouwens wel op!! Vanmorgen weer getest (ja het liefst test ik elke dag) ik zou een een foto bij doen. Wat denken jullie krijg ik me 2de miskraam of maak ik me te druk.
Het kan gewoon twee kanten opgaan. Het hoeft zeker niks te betekenen en bloedverlies na gemeenschap is ook niet raar, komt vaker voor. Helaas was een beetje roze verlies voor mij wel slecht nieuws maar in jouw geval kun je niet anders dan afwachten. Je hoort gewoon dat het bij de een niks betekende en bij de ander slecht nieuws was. Niemand kan je vertellen hoe dit zal aflopen en je zal van iedereen hetzelfde horen... Namelijk dat het twee kanten op kan gaan. Ik hoop voor je dat het niks betekent! 😘 Dikke knuffel Tess
Oh en zwangerschapsklachten kunnen komen en gaan en weer terugkomen ook dat hoeft niks te betekenen maar kan ook wel duiden op slecht nieuws... Weer 50/50 dus... Rot he dat je die onzekerheid altijd houdt! Helaas!
Zoals al gezegd: het kan twee kanten opgaan. Ik heb tijdens alle vier mijn zwangerschappen licht bloedverlies gehad, ook tijdens de zwangerschap die wel goed ging. Het zou ook heel goed door de gemeenschap kunnen komen. Sterkte!
Het bloeden is gelukkig na die keer gestopt maar elke x als ik na de wc ga ben ik bang van bloed ik.. maar tot nu toe gelukkig niet! Wel nemen mijn kwaaltjes af zo had ik eerst heel veel last van zere borsten maar dat heb ik niet meer.. zo af en toe nog wel misselijk of een krampje of metaal smaak in mijn mond maar 't is wat jullie zeggen 50/50 16 juni de echo hopen dat Ik dan wat meer zie. Thnx voor jullie reacties knuff
Het is gewoon erg doorbloed van binnen dus grote kans dat er een adertje gesprongen is! En klachten komen en gaan inderdaad, had ik ook deze zwangerschap. Die angst kan ik me overigens wel voorstellen hoor, ik werd er ook zenuwachtig van na mijn mk. Maar komt goed en veel plezier met de echo!
Hier in het zelfde schuitje mag aanstaande maandag pas komen voor een echo nu zn 5 weken. 2 x een beetje bloed en vandaag alleen wat bruin. Pfff bang om na de wc te gaan. Mijn testen zien er ook zo uit. Duim voor je!