Gister tijdens de cursus met de hond (5 min voor het einde) voelde ik nattigheid. Thuis meteen naar de wc gegaan en had ik veel bloedverlies met kleine stolsels. Daarna maandverbandje gebruikt, maar geen bloeding meer, nu nog steeds niet. Het wad dus een 1 malige bloeding. Ik heb ook geen krampen oid gehad, gewoon zomaar ineens bloedverlies wat ook ineens over was. Ik ben nu ongeveer 5/6 weken zwanger (ik weet de eerste dag van mijn menstrustie niet precies). Vandaag de vk gebeld en krijg a.s vrijdag een echo. wat zou nou die bloeding zijn geweest? Iemand ook ooit een 1x malige bloeding gehad? Duurd nog lang voor t vrijdag is
Oh, wat een onzekerheid dan weer hé. Ik heb zelf geen bloedverlies gehad, alleen toen ik een miskraam had, maar dat was niet tijdelijk, dat duurde echt een paar dagen. In m'n omgeving ken ik wel genoeg meiden die een bloeding hebben gehad rond de 5, 6 of 7 weken. Bij m'n vriendin ging het ook om een bloeding van een dag, week later echo gehad en bleek een tweeling te zijn geweest waarvan 1 vruchtje was gestopt met groeien. Verder heeft m'n collega een bloeding gehad wat volgens de vk kwam door teveel inspanning en er zou een adertje gesprongen zijn. Ik hoop op een mooie echo vrijdag voor jou. Dan duurt het inderdaad nog lang tot vrijdag 😅sterkte met wachten!
Hallo meiden, Bah, niets aan die onzekerheid, vreselijk is dat he? Ik heb dit ook gehad toen ik overtijd was, dit komt volgens mijn gynaecoloog wel vaker voor en hoeft niets ernstigs te zijn. Helaas is het bij mij toch uitgelopen op een miskraam.. Ik zou vandaag 6 weken zwanger zijn maar kreeg afgelopen donderdag op vrijdag nacht behoorlijke krampen en bloedverlies met stolsels. Dit heeft 3 dagen geduurd en is nu over. Ik had vandaag een afspraak staan bij de gynaecoloog omdat ik dan 6 weken zwanger zou zijn en heb deze afspraak laten staat omdat ik dan zeker zou weten of het om een miskraam zou gaan of dat het toch nog goed is gedaan.. (je blijft hoop houden he) De gynaecoloog vertelde idd dat bloedverlies vaker voorkomt en niets hoeft te betekenen. Wel zei ze dat stolsel geen goed teken zijn. Helaas hebben we vandaag d.m.v. een echo te horen gekregen dat ik inderdaad een miskraam heb gehad omdat er niets te zien was. En mijn dikte van de slijmvlies niet dik genoeg was en dat is een teken dat ik niet zwanger ben.. Mijn man en ik zijn wel erg verdrietig, juist omdat we bijna al een jaar proberen kinderen te krijgen.. Het was nu eindelijk gelukt maar helaas na 5 en halve week weer afgebroken. Nu verstand op 0 en hopen dat we gauw weer zwanger zijn..
Oh wat een spanning. Wachten duurt dan erg lang! Ik heb ook een keer bloedverlies gehad. Ik was al wel wat verder maar dit was ook met stolsels. Dit was in de 11e week. Op de echo was een bewegend kindje te zien met een mooi kloppend hartje na de bloeding. Ik ben nu bijna 30 weken zwanger! Het kan van alles zijn, gevoelige baarmoedermond, adertje gesprongen , oud bloed van de innestelling etc. Ik wens je heeeel veel succes met wachten hoor!!! Hoop op een mooie echo!! Ik ga duimen!
Duurd idd laaaang voor het vrijdag is....pppfff... ik hoor/lees vaak dat als je een mk hebt gekregen, dat je dan nog een paar dagen blijft bloeden. En aangezien dat bij mij niet het geval is, wil ik graag weten hoe het daarbinnen is. De vk zei ook al dat het niks hoefde te betekenen de spanning de spanning..... gelukkig zorgen onze 3 guppen ervoor dat de dagen zo voorbij vliegen.
Ik heb in febr 2015 met 6.4 weken een eenmalige bloeding gehad en het bloeden stopte na een paar uur. Echo gehad en t vruchtje zat er nog. Week later weer echo en toen bleek het bloed gestold te zijn in de vruchtzak en uiteindelijk is dit uitgelopen in een curretage. Dit is niet om je bang te maken maar als er in een vroeg stadium bloedverlies met stolsels komen gaat het toch meestal de verkeerde kant uit, alhoewel ik hier ook goede verhalen ben tegen gekomen. Ik zou de echo ff afwachten.Suc6!
Sterkte met het wachten Teigertje. Het kan idd alle kanten opgaan. Ikzelf heb het 2 keer mee gemaakt vroeg in de zwangerschap. Flink bloed en daarna niks meer. Helaas is bij één zwangerschap het uitgedraaid op een mk, die 4 weken later pas doorzette. Maar andere zwangerschap resulteerde in een prachtige gezonde dochter. Hou nog even vol.
Vandaag de echo gehad en we zagen een vruchtje met een kloppend hartje en zitten we op een schatting van 6 weken . Wel zit er tegen het vruchtzakje aan een vochtophoping (hematoom volgens mij maar weet t niet zeker) van 3,5 bij 1,5 cm. Dus mijn lichaam moet dit nog afstoten, dus zal ik vaker bloedverlies krijgen. Een mk hopen we niet te krijgen, maar omdat het vocht zo dicht bij het vruchtzakje zit moet ik niet verschieten als het wel gebeurd. iig tot nu toe alles goed en een goed mooi vruchtje voor 6 weken. Over 2 weken de volgende echo.
Mijn vrindien had dat ook. Ze had ook bloed veel etc bij 5-6wk. Ze had ivf. zat hematoom ook iets van 2-3cm. Arts zei dat kans op miskraam erg groot. Ze heeft toen uitgezocht en in ivf klinieken Dusseldorf/gent zeggen ze totale rust plat liggen. Dat heeft ze 1wk gelijk gedaan gewoon echt op bed 24/7 naast wc stond ze niet op van bed. Erna echo en was hematoom iets kleiner. Arts adviseerde langza wat bewegen maar echt niet traplopen of optillen etc. Ze ging dus langzaam dingen doen. Het bruine afscheiding bleef wel nog maandje: zo gaat hematoom weg en is beter langzaam dat het wegloopt dan bloed etc want vruchtje nog zo klein en kan meegenomen worden. Nu is ze 20wk zwanger dus ik zal je adviseren echt plat liggen en zomin mogelijk staan/lopen zodatdeels langzaam uitloopt en deels wordt opgenomen door lichaam zelf