Dreigende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope19, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Vorige week vrijdag had ik mijn eerste licht positieve test.
    Afgelopen maandag zei de cb digital 1-2 weken.
    Gisteren was mijn test opgelopen.
    Vandaag geen oplopende test en wat beige verlies.
    Ik ben me rot geschrokken.

Dit kan niet goed zitten toch?
    Ik weet niet precies mijn nod, maar vermoedelijk is die vandaag of was die gisteren.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Het klinkt (nog) niet alarmerend hoor. Je hcg verdubbeld om de 2-3 dagen dus je test hoeft niet elke dag donkerder te worden. Wanneer je een beetje beige of bruin bloed verliest is er meestal niets aan de hand. Als het meer wordt, helderrood is en als je ook kramp krijgt is dat een aanwijzing dat het mis kan zijn, maar zelfs daar zijn ook positieve verhalen over te lezen.

Hoe is het nu?

3. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Bedankt voor je reactie frummels!
    Ik ben inmiddels 10 x naar de wc gerend, maar gelukkig geen gekleurde afscheiding meer gespot. Ik ben hierdoor wel weer met bijna benen op de grond terecht gekomen...
    Eerst de echo maar afwachten voordat ik los ga met kleertjes kopen enz.

Wat de test betreft heb ik me misschien onnodig druk gemaakt.
    Ik zag dat de test uiteindelijk wel donkerder opgelopen is.
    De foto bovenaan is van 23 sept, de middelste van 26 sept, en de onderste van vandaag.
    Is de onderste niet te licht voor op/rond nod??? Weet niet exact wanneer mijn nod is, want heb geen ovu testen gedaan en niet getempt deze cyclus.

4. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Welke testen gebruik je? Ik heb vaak pas met 5 weken super positieve testen. Ik testte bij al mijn zwangerschappen vanaf 3.5 wk heel licht positief en dat loopt heel langzaam op.
    Dus die van jou ziet er heel goed uit!

5. Twilightdreamer

27 sep 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lijkt mij een goede test hoor! Niet iedereen test knal op nod, had ik ook niet gisteren. Bruinverlies kan nog van de innesteling zijn!

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik vind ze mooi oplopen hoor!

7. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

sowieso zou ik daar mee wachten tot na de 12 weken ... en je meer zekerheid hebt.

bruinverlies zegt niet echt iets, kan ook van innesteling zijn. helder rood is vaak een minder goed teken maar KAN ook nog steeds goed gaan.
    Anders vraag je een echo aan bij de gyn, dan weet je of er een kloppend hartje is. Al blijven de eerste weken sowieso onzeker, met of zonder bruinverlies.

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Je testen zien er prima uit voor dit termijn!

Deel Deze Pagina