Goedenavond allemaal, Dinsdag moet onze dochter voor de 11 maanden prikken. Op zich prima, maar nu is ze wel heel erg verkouden en lichte verhoging. Nu weet ik niet zo goed wat te doen, uitstellen of door laten gaan? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ja, ik zou wel uitstellen, aangezien er levende cellen in je kindje gespoten worden. Hier kunnen ze al wat ziekjes van worden, ik kan me voorstellen dat, dat juist niet wenselijk is met een verminderde weerstand.
Ik zou het ook even uitstellen hoor, dat maakt niks uit! Ze kan beter eerst opgeknapt zijn. Beterschap.
Dank dames, ik ga ze morgen wel even bellen! Misschien valt het ook wel weer mee (dat hoop ik eigenlijk)
Ik zou het uitstellen. Mijn dochter moest de 11mnd vaccinatie een paar weken geleden ook hebben maar niet gedaan, haar antibioticakuur was pas net afgelopen en ze was heel ziek geweest. Binnenkort ga ik hem wel even halen met dr, heeft geen haast
Ik zou m uitstellen. Onze dochter was een week voor de vaccinatie ook snotverkouden, daarom een maandje uitgesteld.
Ik stel ook altijd uit bij dat soort dingen. Bij geen koorts vaccineren ze toch bij cb. Voelt voor mij niet goed.
Als het goed is krijg je van het cb ook het advies uit te stellen bij verkoudheid dus zou morgen even bellen idd. Vraagt extra veel van het lijfje als je toch gaat vaccineren. De reactie wordt dan heftiger vaak, meer koorts, langer ziek. Zit je niet op te wachten
Heb ik ook gedaan, ga mijn kind niet enten als ze niet fit is. Is ook geen enkel probleem als ze het wat later krijgen. Bij ons op het cb doen ze hier ook helemaal niet moeilijk over en snappen ze het prima als wij dan niet laten enten.
Mijn dagen had een paar dagen voor de vaccinatie koorts (op de dag zelf niet meer), maar bureau vond idd ook beter om het uit te stellen.
Heb het twee weken laten uitstellen. Ze zeurde wel een beetje aan de telefoon vond ik, maar ik ben sowieso al niet zo'n fan van het cb dus misschien heb ik het daardoor zo ervaren....
Heel verstandig. Wij hebben laten vaccineren toen onze zoon nog herstellende was en vervolgens is hij heel erg ziek geworden en wel drie maanden gebleven. Zijn hele afweersysteem lag overhoop. Ook als je het over twee weken niet vertrouwt, niet doen!