advies over grote van de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bull22, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo allemaal

ik ben nu 24 weken zwanger
    bijna 25 weken.

en ik vindt mijn buikje wel erg klein voor 24 weken
    wat vinden jullie

xxxx

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik had zo'n buikje al met 12 weken denk ik. Ben nu dan ook erg dik. Iedereen groeit op zijn eigen tempo. Als je vk voelt en je kindje is goed op schema dan zou ik daar niet teveel mee bezig zijn verder. Succes
    Groetjes

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik vind het mooi!
    Ik ben nu 25 weken, en wel ietsjes meer buik, maar dat is niet gek voor een tweede..

Daarnaast groeit iedereen anders. Mijn zusje had met 25 weken nog haar normale broeken aan! En toch was mijn jochie zwaarder dan haar kindjes.
    Groei aan de buitenkant zegt niet zoveel, over hoe het binnenin groeit..

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over de grote van je buik hoor! De één krijgt nu eenmaal een grote buik en de ander weer een kleintje. Sommige kindjes groeien meer naar de rug toe, andere vrouwen hebben veel vruchtwater,...

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik had met 30 weken nog niet eens zo'n buik:).

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    geen zorgen maken....

(ik ging met verlof 34 weken ivm ziekte en mensen vreogen waarom......was dus echt niet te zien, terwijl ik nu echt al een flinke buik heb!!)

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vindt hem helemaal niet klein hoor :)!

8. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi Bull,

Je loopt toch gewoon bij de vk neem ik aan?
    Heeft die er nog niks van gezegt?
    Ik neem aan als zij er niks van zeggen er ook niks aan de hand is ofzo hoor.
    Die van mij vertelde mij constand hoe klein mijn buik was, ik werd er gek van.
    Op een gegeven moment heb ik zelfs een groeicontrole gehad in het ziekenhuis omdat ik zoeen klein bolletje had, nou alles was prima met de baby ze lag helemaal niet achter.
    Ik doe er een fototje bij van toen ik bijna 30 weken was.
    Bekijk bijlage 182734

Ik ben pas echt gaan exploderen vanaf een weekje of 34, haha. :D
    Toen werd me buik gigantisch.....

Als ik persoonlijk zo naar je buik kijk ziet hij er prima uit, ik denk dat jij ook klein van bouw bent net als ik.
    En als je niet veel vet hebt tjah, dan heb je natuurlijk ook een kleiner buikje dan een zwangere vrouw met een vet laagje erover heen.

9. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je gevoel wel. Ik ben vandaag 24 weken zwanger en ook ik vind m'n buik nog niet groot. M'n omgeving vindt wel dat hij goed groeit, maar zie het zelf nog niet zo. Komt vanzelf denk ik en straks tegen het einde zullen we nog wensen dat hij weer wat kleiner was ;)

10. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Maak je niet druk, dit is mijn buik met 33 en halve week van een Tweeling! En dan zijn ze ook nog bovengemiddeld in de groei allebei.

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Nou zo klein vind ik je buik niet. Ik ben 33 weken zwanger en krijg soms de vraag of ik al op de helft ben ;). Dan loopt onze baby ook nog eens een dikke week voor in de groei. Ik ben niet bijzonder slank of bijzonder dik. Gewoon normaal postuur en had verwacht een flinke buik te krijgen. Tot op de dag van vandaag valt het mee, maar heb wel een bolle baby volgens de vk :).

12. Chai

Chai Niet meer actief

Wow, die van jou is inderdaad klein voor een tweeling van 33 weken!
    jeetje..

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    hihi, met al die kleine buikjes, gaat TS zich straks nog zorgen maken dat ze te hard groeit ;)

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zat het net te denken, lol..

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mijn buik begon ook ineens te groeien rond week 30, daarvoor leek ie ook klein... Dus geen zorgen, ieder zn buik is anders.. ;)

Geniet van je zwangerschap!

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

dit is mijn buikje met 24 weken en dan van bovenaf genomen hoe ik dus mijn buik zie van bovenaf,maar ik heb dan ook al een flinke toeter en ben in 24 weken dan ook al 32 cm in omtrek gegroeit.

17. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

wat een prachtige buik:)

ik vind hem mooi van grootte
    en je bent 24 weken zwanger, wacht maar tot je verder in je zwangerschap komt , dan wordt hij zeker groter;)
    die groeispurts zijn niet te voorspellen

ik neem aan dat je kindje toch gewoon mooi op schema ligt

een fijne zwangerschap verder

spinnekop

18. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb nu al zo'n buikje net als jij (ts) en iedereen vind me dik! (En zegt dat dan ook zo) vooral mijn baas blijft maar vragen of het echt geen tweeling is, 'want oh je bent zo dik' *zucht* en bedankt! Haha maarja, mijn zus had met 18 weken al een veel grotere buik en een goede vriendin met 20 weken nog niks! Dus het is gewoon bij iedereen anders :) je hebt iig een mooi buikje! Wees er maar trots op :D

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    is heel netjes hoor dit is mijn buik met 29 weken

Deel Deze Pagina