Drempelvrees

Discussie in 'Miskraam' gestart door Wenniepenny, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Begin mei weer braaf ongesteld geworden na mijn derde miskraam begin april. Toen de ongesteldheid voorbij was, had ik zoiets van 'het zou wel weer lekker zijn om een keer te vrijen', maar ik durfde niet. Drempelvrees, heb ik dat :confused:

Dit weekend liet mijn lief duidelijk doorschemeren dat hij heel veel zin had. Ik zat nog steeds met mijn drempel en begon te huilen bij het idee, maar ik heb me toch laten meevoeren naar boven, me de insteek van 'we zien wel, als het niet lukt dan is dat ook niet erg'. Mijn lief verzekerde mij dat hij mijn angst volledig deelde, dat hij het ook wel weer eng vond.

Gelukkig was het allemaal weer fijn en intiem, zoals vanouds. Dus ik denk dat ik wel weer over die drempel heen ben.
    Maar ik ben benieuwd of jullie dit herkennen. Hadden jullie ook 'drempelvrees' voor de eerste keer vrijen zonder bescherming na jullie miskra(a)m(en)?

Groetjes, Wendy * zelfde Wenniepenny, nieuwe avatar

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb het niet gehad, maar kan het me goed voorstellen. Waarschijnlijk heb je je lichaam en geest net weer wat op orde en dan loop je weer de kans zwanger te raken en in het ergste geval een miskraam te krijgen.

Fin dat je over de drempelvrees heen bent.

Pim

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Inderdaad...ik was zo ongeveer blij dat ik een paar dagen na ons eerste "onderonsje" ongesteld werd..te gek voor woorden, want we willen toch echt heel graag een kindje.
    Maar ja, nieuwe rondes, nieuwe kansen en hopelijk voor ons geen drempelvrees meer.
    Groetjes, Anakin.

4. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Nee ik heb dat niet gehad na mijn miskraam. Ik wilde het juist weer graag met als doel zo snel mogelijk zwanger te raken om mijn'verdriet te 'verwerken''. Zo werkt het natuurlijk niet. Dat heb ik nu ervaren.
    Nu ik gecuretteerd ben en 14 dagen erna niets mag merk ik en mijn lief wel dat we weer zin hebben.
    Heel raar maar ik ben weer verliefd op hem en niet zo zeer om een kind te krijgen.
    Ik realiseer mij dat hij het ook zwaar heeft gehad na de twee teleurstellingen en ondanks dat staat hij altijd voor mij klaar.
    Echte liefde denk ik...
    Maar ja ik dwaal af he :oops:

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik had dat ook niet. Ik wilde juist snel weer proberen zwanger te raken. Maar ik begrijp wel dat je je zo voelt, t is toch een beetje eng om weer opnieuw te beginnen.

6. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Ik heb het idd ook gehad.
    Vond het ff heel vervelend dat dat nu net de manier moest zijn om babies te maken. :) ;)
    Ik wou op dat moment wel eens dat we het met neusje/ neusje konden doen ;) hihi. maar ja....
    Maar het gevoel ging gelukkig gauw over, en werd alles weer zoals vanouds.

Succes liefs Daan

Deel Deze Pagina