Hee dames, Ik zie dat we alweer over de 5000 berichten zitten, tijd voor een deel 3! Hopenlijk worden alle nog niet zwangere dames in dit deel snel zwanger en kunnen we deel vier gaan openen in de mama afdeling
Zucht ik verveel me.. Heb Lost helemaal uitgekeken de afgelopen maand dus moet nu weer op zoek naar een nieuwe serie. Ben nu fringe aan het downloaden. Vriendlief is aan het werk met zijn oude baas, ergens 3 uur verderop en die komt pas na 6 uur thuis Heb het hele huis schoongemaakt en Aline was het er niet mee eens, die bleef maar krijsen. Nu is ze net wakker en moet ze even eten maar daarna weet ik niet wat ik ga doen hoor Misschien maar even op de koffie bij schoonpa ofzo. Sporten kan ik vandaag echt niet aan ik heb overal spierpijn van die wii fit nog Was iets heftiger dan ik verwacht had hahaha
weet je wat ook wel een goeie serie is Luca? 24! die is heel spannend! en dan kun je nog wel even vooruit
Blike, ja helaas begint het bij mij altijd daarmee! Maar dan wel met steken en zo. Nu heb ik dus totaal geen steken! Vandaag was t bruin zoveel dat ik toch echt tampons nodig had en bij verwisselen (sorry ranzig! ik weet het haha) zag ik ook rood er bij! Dus ik tel dit als ongi nu. Blijf het raar vinden dat mijn temp vanochtend weer 36.7 was, normaal zakt ie altijd 2/3 dagen naar 36.2 en word ik ongesteld. Nou had ik er toch niet echt heel veel vertrouwen in dus doet het ook niet zo'n zeer! Hoe zou het met Igor gaan?? Hopelijk blijft haar 'zwangerschap' 9 maanden lang :-D Maar wel raar idee he, nu ben je gewoon 'zwanger'. Ik gun het je echt van harte meid!!!
Dank jullie wel voor de reacties op onze knapperd noël! Wij zijn helemaal verliefd op m! Hij doet t verder ook goed alleen erg last van krampjes zooooo zielig Gebruiken nu 2 dagen infacol maar heb niet echt t idee dat t heel erg helpt Heb ook cinebaby i. Huis mss dat straks maar proberen! Echt vreselijk om te zien dat je kindje zo n pijn heeft en jij niks kunt doen....... Blike ik voel me op zich na de ks oke Ben iig op de been! Wond det nog wel zeer maja t is oom n grote buikoperatie he Word nogal onderschat he! Pak ook echt mn rust en doe niet teveel! Geestelijk denk ik dat ik de klap nog wel krijg Het was natuurlijk een heftige bevalling van bijna 24 uur en uiteindelijk nog een ks! Heb al wel de nodige tranen laten vloeien vooral als ik fotos zie van noël's eerste dagen waar ik m maar 2 x op n dag zag van ongeveer 40 minuutjes omdat ik mn bed nog niet uit kon ( kan nu zo weer janken brok in mn keel) Ook heb ik n beetje verlatingsangst ofzo Als ik eraan denk dat mn vriend over n week weer gaat werken word ik elemaal naar van binnen En vannacht weer gedroomd dat hij bij me weg ging! Pfffff Hoe heb jij dat ervaren dan want jij hebt ook n ks gehad toch?! Igor hoe is het gegaan??!! Ajla en! Heeft t doorgezet Luca ik heb ook nog n leuke serie ga t zo even aan mn vrend vagen als ie wakker is want ben ff de naam kwijt( zw dementie is gewoon nog aanwezig)
ook ik ben weer van de partij en wat dacht je van House of prison break misschien iets voor je house en prison break hebben zat seizoenen om te kijken ben je wel even zoet mee lijkt me
Naomy: Fijn dat jullie kereltje het zo goed doet zeg... ja zielig hé? die krampjes, Nick heeft er ook veel last van Enige wat je kan doen is lekker met hem knuffelen om hem te troosten. Vreselijk dat je je mannetje de eerste twee dagen maar zo weinig gezien had, Nick lag de eerste avond/nacht ook op de kinderafdeling, vond dat ook echt verschrikkelijk! Heb het er ook erg moeilijk mee gehad dat ik de eerste dagen zo weinig met hem kon doen ivm met de wond. Verlatingsangst heb ik niet echt last van gehad, maar kan me goed voorstellen wat je bedoeld... Probeer er wel goed over te praten meid, bij mij kwam de klap ook wat later omdat ik alles had opgekropt. Gewoon lekker rustig aan doen, je lekker laten verwennen. En misschien kun je nu nog bijna niets in verband met de wond, maar je zult zien dat het volgende week echt al een stuk beter is hoor
noamy ben benieuwd naar de serie die je bedoelt Ja meis het is ook niet niks geweest allemaal he. Dat heeft even tijd nodig om verwerkt te worden, en je wond tijd om te helen natuurlijk. Wel vervelend dat je last hebt van verlatingsangst. Vind je het niet een idee om alvast een afspraak met een psycholoog te maken (of had je die nou al)? Gewoon om even je ei kwijt te kunnen bij een neutraal persoon. Ik had het vorige week nog dat ik me ook zo rot voelde en dat ik echt dacht van had ik nu maar een therapeut om even bij de kunnen spuien en een neutrale kijk op de zaken te krijgen. Nutteloos is het nooit, een mens heeft genoeg problemen Ajlaa jammer dat het weer game over is zeg Het begint nu wel op te schieten voor je afspraak met de gyn, nog een maandje geduld! Lennyt, house volg ik al en prison break heb ik ook al gezien. Fringe is wel spannend, zit nu de eerste aflevering te kijken! Igor ben ook benieuwd hoe het gegaan is! Hoe voel je je? Ohh ik baalde net echt. Aline en ik hadden lekker gedoucht, helemaal mooi schoon en ik had dr mooie kleertjes aangedaan want we gaan vanavond bij vrienden eten. 5 min later poept ze heel dr broek vol, hele rug onder de poep en de romper en het shirtje ook helemaal vol met poep Dus toen kon ze weer opnieuw gewassen en ik kan lekker wasjes gaan draaien weer
Hoi meiden, alles is goed gegaan. Er zit nu een embryootje in mijn buik en nu moet het gaan nestelen. Heb er zelfs een prachtige echo van, heel bijzonder. Nu 2 weken wachten en duimen. Reageer morgen weer verder ok?
Wauw bijzonder Igor... pff wat zullen dit vreselijk spannende weken voor je worden... zal ook een kaarsje voor jullie branden
Lennyt: Volgens mij is er ook een topic van dames die in augustus van dit jaar zijn gestopt met de pil... misschien leuker voor jou om mee te gaan kletsen. Wij zijn in 2010 al gestopt met z'n allen en zitten allemaal al in een hele andere fase dan dat jij zit...
Igor, wat bijzonder zeg. Hopelijk gaat ie zich lekker innestellen! Super spannend Ben vandaag een beetje depressief, geen idee waar dat nu vandaan komt.. Zo maar even lekker met vriendlief knuffelen
Ben er even vlug want was zo benieuwd naar igor. Ik duim me echt suf voor jullie, dit moet hem gewoon worden! Ik hoop dat je afleiding kan vinden maar lijkt me ook wel heel erg moeilijk de aankomende weken. Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes!! noamy, wat heb je toch een knap kereltje!! Wat een ogen zeg! Daar kun je echt trots op zijn. en verder duim ik natuurlijk dat er geen ongis gaan komen, ondanks bruin verlies of weet ik wat! allemaal bedankt voor julllie lieve reacties en dat jullie zo blij zijn voor mij. En met de naam gaat het steeds beter haha, maar dat kan allemaal nog zomaar veranderen. fijne avond allemaal, wij gaan het laatste deel van harry potter kijken.
hey meiden!! jeetje deel 3 alweer haha er is echt heel wat gekletst al he kunnen er bijna een boek van maken haha. zeker heel veel lief en leed hier gedeeld zijn nogal hele verschillende ervaringen hier... noamy--> wat een mooi ventje heb je hoor leuke foto heeft lekker van die grote open ogen ajlaa--> ben je nu ongie geworden? ik hoop dat het bij het bruin gebleven is... igor--> wowwwwww je bent nu zwangerrrrr!!!! nu hopen dat het zich goed gaat nestelen dit is je lucky egg dat MOET gewoon goed blijven zitten. maar wat mooi zeg met je roos... je hoort zulke dingen wel vaker he dat zijn echt mooie momenten... ga je die roos ook bewaren? luca--> lekker bezig geweest zo te lezen met zumba en lekker fanatiek bezig geweest op de wii haha dat je spierpijn hebt... ik ga vanaf vandaag weer verder met de kinect mijn spierpijn is weer over haha. roxy--> dat zal wel een opluchting zijn he nu je weet dat de kans op de syndromen heel klein zijn... geniet er lekker van hoor met de bruiloft plannen gaat alles goed zijn goed op dreef hebben al een heleboel geregeld moeten nu nog me vriend zijn pak regelen, de bedankjes, versiering en natuurlijk de ringen verder hebben we alles al geregeld gelukkig dus dan mag het gaan gebeuren maarja krijg ook nog een vrijgezellenfeest bah zie daar zo erg tegenop heb ook overduidelijk aangegeven dat ze me echt niet voor paal moeten zetten
Ik duim voor je igor!!! Noamy, meis toch kan me wel wat bij voorstellen...lijkt me vreselijk! Praat er ook sowieso met je vriend over! Krijg je nog lekker extra aandacht! Hahaa luca dat heeft mijn neefje ook al een paar keer gehad... ben je mooi klaar mee! Blijf het apart vinden dat t zo hoog in de rug kan komen hahaha. Nou hier heeft het dus echt doorgezet, gister zat er al rood bij en vanochtend werd ik wakker met zeurderige rugpijn (die al de hele dag aanwezig is), temp was gezakt naar 36.2 dus wist al hoe ver het was. Dit is wel echt de eerste keer sinds pilstop dat ik zo weinig voel tijdens de ongi! Blijft apart! Hopelijk is die *shit* pil er nou een keer helemaal uit en word ik eens goed ongesteld en hopelijk vruchtbaar! Maar het schiet al aardig op, nog 1 cyclus en dat zit ik al bij de gyn! Alleen 1 probleem, dat zou echt wat voor mij weer zijn!!!!, als mijn komende cyclus even lang is als de afgelopen ben ik op 5 december dus gewoon ongesteld terwijl ik met mn benen wijd moet... lachwekkend eigenlijk! ff grenzeloos verliefd kijken!