gaan voor een brusje na een ppd!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosviceetje, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik ben een jonge vrouw van bijna 26 (Morgen jarig:) ) en een trotse moeder van een prachtige zoon. In 2009 ben ik gestopt met de pil en na 10 maanden waren we in verwachting, opzich een prima zwangerschap van 40+2 alleen ben ik 9 maanden lang moe geweest. Heb een hele zware bevalling gehad van 46 uur, maar aan alles komt en eind en op 8-11-10 is mika geboren.
    ooo wat was ik blij en trots.

Na 2 maanden ging het in ene niet zo goed met mij had veel lichamelijke klachten en werd met de dag dipperig. Had geen zin in werk, werd bang voor alles (huis kwijt raken, baan verliezen ook al had ik een vast contract, slechte moeder te zijn, etc)
    mijn man dacht eerst aan een burn out maar na meerdere testen bleek het toch een post partum depressie te zijn. Dus aan de anti depressiva.

Huis en baan uiteindelijk ook kwijt geraakt en in het 1ste levensjaar van mijn zoontje 5 verblijfplaatsen gehad.

Na uiteindelijk weer een eigen huis en een baan te hebben ging het beter en ben ik nu bijna een jaar van de anti depressiva af. Het gaat goed.

nu alles weer stabiel is wil wij toch voor een 2de gaan.
    Spannend vinden we het zeker maar o zo leuk.

sorry voor het lange verhaal maar ik zou graag met dames in contact komen die in een soort gelijke of dezelfde situatie hebben gezeten.

Hopelijk tot gauw

liefs roosviceetje

Deel Deze Pagina