Vreemdgaande man confronteren

Discussie in 'De lounge' gestart door lloorrtt, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Hoe confronteer jij je man als jij hem betrapt op vreemdgaan?

Ik ben benieuwd.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hij krijgt een koffer naar zijn hoofd en kan gaan... ... (uit ervaring)

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb werkelijk geen idee.
    Ik kan vanalles verzinnen, maar pas als die situatie zich ooit voor zou doen weet ik pas wat ik doe ;)

chrystel73, Nescio, Tweekids en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik denk dat hij een heel groot huis voor zichzelf aantreft dan, de kinderen zijn dan met mij ergens anders. Harder zou ik hem niet kunnen treffen.

GLaura vindt dit leuk.
  5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Behalve als je het al eens meegemaakt heb kun je denk ik niet weten hoe je gaat reageren.

Zaken die van invloed zouden kunnen zijn:
    - Was het emotioneel vreemdgaan of was het zoenen of seksen?
    - Was het eenmalig of heeft hij een affaire?
    - Heb je kinderen of niet?

Tuurlijk is mijn eerste emotie nu ook dat ik hem de deur uit zou trappen maar misschien verlam ik wel volledig. En zou ik hem voor de kinderen dan toch nog een kans willen geven..

Yellowsun, SYRV, Oona en 12 anderen vinden dit leuk.
  6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik snap dat je hem pijn zou willen doen omdat hij jou dan ook pijn heeft gedaan. Maar serieus: je kinderen gebruiken als middel om hem te straffen?

mutskuh, chrystel73, MyMiracle en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik zeg niet dat hij geen bezoekrecht/omgangsregeling zou krijgen toch? Ik zeg alleen dat de kinderen en ik zouden vertrekken. Ik ga niet zonder kinderen bij hem weg ;)

Blijdorp, 2littlemonkeys en K00 vinden dit leuk.
  8. Posh

Posh Niet meer actief

Oh ik zou echt kapot zijn van verdriet denk ik, meer dan dat zou ik niet weten.

Manque vindt dit leuk.
  9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb geen idee, ligt helemaal aan hoe ik het te weten kom en in wat voor context het plaats heeft gevonden.

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Als je hem betrapt hoef je hem ook niet meer te confronteren toch?

Yvke86, Jessi79, Frummels en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Geen idee, hopelijk zal ik nooit in die situatie terecht komen. Ik kan dus niet zeggen hoe ik zal reageren.

12. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Goh lastig, niet meegemaakt.

Met mijn hoofd zou ik zeggen dat ik hem daar rustig mee zou confronteren en dan daar over praten en kijken wat de uitkomst is.

Uiteindelijk denk ik dat ik te emotioneel ben om normaal te communiceren.
    Waarschijnlijk zal het boos semi schreeuwen worden, onbedaarlijk huilen, weg willen, maar toch blijven en boos zijn!

Laat ik maar zeggen dat ik het niet hoop mee te maken!

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dan ga ik eerst een exitplan maken.

14. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Heb gelukkig geen flauw idee. Denk dat ik helemaal uit mn plaat zou gaan, maar heb geen idee op wat voor manier.

Hoezo vraag je het? Is het aan de orde bij jou?

Whysteria vindt dit leuk.
  15. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Geen idee. Ik riep altijd heel hard dat hij dan de rambam kon krijgen maar hij is wel de vader van mijn kinderen. Het zal dan een lastige situatie worden ben ik bang maar weggaan en mijn kindjes om de week niet zien doet me ook pijn. Plus, we gooien dan ruim 11 jaar weg. Dat doe je niet heel makkelijk denk ik.
    Ik hoop het nooit mee te maken maar ik denk dat ik pas weet wat ik doe, als het moment daar is.

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gelukkig nooit meegemaakt maar ik kan me wel indenken wat ik zou doen.

Ik zou hem veel geluk wensen met de ander. Als hij beter kan krijgen moet hij dat namelijk zeker doen, denk alleen niet dat hij ooit nog zo een gek als mij treft waar hij thuis helemaal niets bij hoeft te doen en zich als koning kan gedragen.

Daarna zou ik hem vertellen dat ik hem financieel helemaal uitkleden omdat ik weet dat ik hem daarmee raak (dat is dan mijn payback time).

17. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik weet niet of ik op dat moment nog een of ander dramatisch statement zou kunnen maken met kleding die uit het raam vliegt of zijn coimplete inboedel die op de oprit staat. Ik denk dat ik vooral enorm verdrietig zou zijn en het 'waarom' zou willen weten.

18. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik heb serieus 4(!!) keer gelezen, misschien verlam ik hem wel volledig.. vond het al erg rigoreus.

Lentezon18, Ctje1987, Emsy en 21 anderen vinden dit leuk.
  19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik zou het anders doen, dit grote huis voor mij en de kids, man zoekt maar elders een huisje :D ga de kids niet uit hun vertrouwde omgeving halen.

Blijdorp, humptydumpty, Lagertha en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Geen id. Als ik 1 jaar verkering heb kan hij vertrekken en hoef ik hem nooit meer te zien.
    In mijn situatie: wij hebben 13 jaar een relatie, zijn 5,5 jr getrouwd en er is een kind. Tsja. Dat maakt het een stuk ingewikkelder omdat het niet enkel om mij zou gaan. Het zou egoïstisch van mij zijn om dan direct alles op te geven (hoewel hij dat gedaan zou hebben). Ik voel me verplicht aan mijn gezin om te proberen eruit te komen samen. Maar eerlijk is eerlijk; als hij zich niet voor 500% zou inzetten dan is het klaar

YellowEyes, Louloute, Paardenbloem en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina