Na een behoorlijke tijd terug fanatiek mee te hebben geschreven in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/401632-dames-wakker.html waarna we over zijn gegaan op Facebook en Whatsapp, vond ik het wel weer eens tijd voor een nieuw topic Of je nou elke dag tot in de late uurtjes wakker bent (of het nou vanwege niet kunnen slapen of een avonddienst is ) of toevallig 1 nachtje pech hebt, meld je hier! Ik ben jammer genoeg vaak tot een uur of 4 klaarwakker en het is erg jammer dat er dan eigenlijk niemand meer is om mee te praten.. Wellicht dat dit topic meer 'aandacht' trekt
Ja hoor, nog wakker!! Een nogal onrustige baby in de buik! En benieuwd naar morgen want dan wordt er gestript.
Wauw Klein, wat onwijs spannend! Wat onwijs balen allwoman Hoop dat dit topic een klein beetje 'verlichting' bieden kan, haha
Echt irritant soms. Soms weet je gewoon niet hoe je moet liggen meer. En de klok tikt langzaam door ppfff haha. Wat doen jullie zoal snachts?? Ik zet weleens een wasje aan of pak de vaatwasser uit, beetje lezen
hier veelste lang serie gekeken ( hart of dixie) . En een zwaar eigenwijze dochter die niet wou slapen, nu doen mijn longen en ademhaling te zeer om te slapen. We zijn allemaal ziek en ik ben het beste dus moet wel slapen.
Yep! Hier ook wakker! Mijn baby zoontje snapt nog niks van het fenomeen "doorslapen" Wat spannend zeg morgen strippen! @klein. Ik ga niet mijn bed uit maar beetje lezen op mijn telefoon. ( zp, Twitter, fb, nu.nl, enz) En flesje geven en de wieg heen en weer bewegen....
Hier ook wakker. Kleine man wilde een flesje Ik kom daarna altijd weer lastig in slaap. Best vervelend maarja... Succes morgen Klein! Micchan, wat vervelend dat je pas zo laat kan slapen... Slaap je dan wel uit sochtends? Ella, haha oei! Succes
@Klein: Ja inderdaad, ik lig regelmatig te rollen omdat niks meer lekker ligt en dan hoor ik gegrom naast me, haaaahahaha Ik zit op ZP, FB, en vaak kijk ik Let's Plays op Youtube ofzo. Oh, en m'n vriend porren omdat hij zich weer op z'n rug draait en dan luidruchtig ligt te snurken @mimi: Oh jakkes, wat naar! Beterschap allemaal @ellalalaaa: (Ik moest vier keer terug kijken hoe je je naam nou precies schrijft, hahaha) Oh da's ook vervelend ja Ik kom over het algemeen ook zo weinig mogelijk m'n bed uit, alleen voor wc en drinken pakken, word van de kou altijd weer extra wakker.. Ai gets, succes met de was dan @Shendari: Oh, wat vervelend dat je daarna zo moeilijk weer in slaap komt! Ja, heb 'gelukkig' niets te doen behalve het huishouden onderhouden (maar appartement en we zijn maar met z'n tweetjes, dus zo hard gaat het allemaal gelukkig niet), dus word regelmatig pas zo tussen 12 en 13:30 wakker.. Maar heb ook vaak genoeg wekenlang de wekker om 8 uur gezet om te proberen een normaal ritme te creeeren, maar ook dan sliep ik niet voor vieren en was helemaal bekaf.. Enige tijd sinds jaren dat ik vroeg (lees: half 1) sliep, was toen ik in januari in het ziekenhuis lag.. (Helaas kon ik toen weer niet doorslapen vanwege het afkolven )
Nu vanaf twee uur wakker..en weet gewoon dat ik niet meer kan slapen. Ik heb vandaag een gesprek waar ik dan toch wel mee bezig ben. Probeer niet te snel mijn telefoon te pakken, want daar word ik alleen maar meer wakker van. Als het echt niet meer lukt doe ik dat dus, of tv kijken, of een boek lezen. Soms mediteren wil wel eens helpen. Verschrikkelijk! Heb het altijd wel gehad maar met periodes is het heel erg.
Helaas herkenbaar. Ik lig al een week wakker vanaf 4 uur. Constant te denken aan mijn werk en wat ik allemaal nog moet doen. Ik word er gek van. Maar ik leg mij maar daarbij neer. Sterkte met je gesprek.
@allwoman: Jeetje wat balen, da's wel een heel erg kort nachtje dan! Ik ga vaak te veel nadenken en word dan helemaal kriebelig, probeer dan ook wel oefeningen te doen om rustig te worden maar die helpen meestal niet.. Dus grijp dan al snel weer naar m'n laptop of telefoon.. Kan sinds kort ook weer niet meer slapen in het donker ->) dus we gaan ook standaard slapen met de tv op een timer.. Heel veel succes met je gesprek! @Zh1703: Ook al zo naar.
mogguh meiden half 5 ging hier de wekker voor vriendlief, vroege dienst en dan ga ik mee eruit voor bakkie koffie en brood smeren maar sinds 3 weken lig ik iedere nacht de klok na te kijken.... overdag doodmoe en 's nachts klaar wakker pfff. sinds een half jaar ben ik van slaappillen af en het ging best heel goed moet ik zeggen maar ...... nu ? nee
Hier niet meer geslapen..ook niet fijn Micchan..tv op je kamer is ook niet echt bevorderlijk hè, of helpt het je hier juist te licht s'nachts..heb twee rolgordijnen met een enorme kier in het midden..licht veel te veel licht ! Gauw over prikkeld. Dank je!
Goedemorgen, Jeetje wat vervelend lijkt me dat om echt altijd niet te kunnen slapen @Micchan en@ allwoman. Ik ben s nachts wel vaak wakker en dan zet ik op mijn telefoon een of ander programma aan op uitzending gemist en dan val ik wel weer in slaap. Voordeel is dat ik dan "vermaakt wordt" en niet zelf ga liggen piekeren. @kleintje succes vandaag.. Wie weet wordt het voor jou wel een heel byzonder dag!
Ik ben ook vaak wakker snachts, maar ga niet mn bed uit. ml loopt altijd al te klagen als ik op mn mobiel zit
ik slaap normaal ook altijd pas rond 3, maar de laatste paar dagen ben ik naast het trainen ook een stuk gaan hardlopen en daardoor was ik zo moe dat ik wat eerder in slaap viel gelukkig! moet vaak om 5 uur al opstaan..
Jee ja dan heb je, je slaap hard nodig!!! Ik ben uiteindelijk half 6 in slaap gevallen tot 8.45 uur ongeveer. 1 voordeel de was is al gedaan Ik kan helaas niet blijven liggen, maar dat komt mede door de BI. Soms als ik ff ga lopen zakt de pijn af of heb ik geen slaap meer in me benen @zh1703 oo dat is erg vervelend als je zo met je werk bezig bent. Heb je het wel naar je zin op je werk? Of ben je zo druk op je werk?
@Ramona: Pfohhh ook vroeg zeg! Toen je dat postte lag ik eindelijk te slapen en ben nu net een uurtje wakker (schaam schaam).. Ik heb wel pilletjes voor de rust, maar wordt er alleen rustig van in m'n hoofd, niet slaperig helaas.. @allwoman: Pfff helemaal niet meer Dan heel veel sterkte met de dag doorkomen meissie! De tv staat altijd op een kanaal waar ze een camera in de tram hebben gezet en de hele route laten zien, hahaha. Kijk er dus niet echt naar, maar die beweging is wel afleiding zegmaar. Heb ook altijd het geluid uit want dat vind ik dan wel weer irritant Maar heb helaas ook geen klein lampje ofzo, anders had ik misschien nog over kunnen switchen.. @ellalalaaa: Ja precies! Het boeit je niet echt maar toch is het afleidend genoeg om je gedachten niet compleet naar nare dingen te laten afdwalen.. @MamaChantal: Verstandig Maar je man moet niet zeuren hoor, anders geen je 'm maar een schop @blijzwanger: Pfoooh vijf uur er alweer uit, ja dan is om drie uur pas in slaap vallen geen doen, jeetje.. @Klein: Gelukkig dat je nog een klein beetje hebt kunnen slapen, al was het nog niet heel veel soeps! Whahaha ja da's een voordeel inderdaad Oooh op die manier, wat vervelend