Wat is volgens jullie de bedoeling als je een uitnodiging krijgt waar 'dresscode feestlijk chic' op staat? Voor dames bedoel ik dan.
Geen spijkerbroek of spijkergoed, gekleed maar niet strak in pak... Dat is mijn idee van feestelijk chic in ieder geval..
Ik vind dat dresscode gedoe altijd zo idioot. Ik kom altijd gewoon als mezelf. Dus wat ik zelf lekker vind zitten trek ik aan. Iemand anders gaat niet voor mij bepalen wat ik moet dragen.
Netjes maar wel met wat kleur en niet super stijf. Dus wel pak,niet 3delig, wel jurk maar niet gala lang. Dus een leuke vlotte maar nette jurk met een vleugje kleur. Kan ook in de assesoires zitten dus de little black dress kan wel maar dan opgepimpt en met gave pumps bijv. Maar goed ik heb er persoonlijk een hekel aan aan die dress codes.. Had eens een bruiloft met als thema gala. Pffff.., wordt er weer moe van
Ik zou inderdaad een mooie rode cocktailjurk kiezen. Ik hou er ook niet zo van. Maar op een bruiloft vind ik een kleur dresscode wel leuk. Zo leuk als iedereen dan in die bepaalde kleur is.