Dresscode Lounge Suit! Wie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Liefdeis, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Dag dames,

Vanavond ga ik met mijn broertje op jacht voor een pak!
    Hij heeft binnenkort een bruiloft met als dresscode; Lounge suit!

Nou word mij op internet niet helemaal duidelijk wat daarvan nou echt de bedoeling is! Staan zoveel verschillende beschrijvingen...

Iemand hier die het goed weet?

2. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Volgens mij is dat gewoon een nette broek met een net jasje zoiets. Een beetje casual-netjes. Dus geen 3 delig pak met stropdas, maar iets informeler.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zou dus bij zoveel beschrijvingen zelf het bruidspaar vragen wat ze precies bedoelen.
    Word er zelf altijd een beetje kriegel van , ze heeft zelf ook gelezen dat er veel manieren zijn om lounge suit te interpreteren en dan is het dus totaal niet duidelijk wat je wil.

Maar anders zou ik gaan voor donker pak, zwarte schoenen?sokken en wit overhemd met donkere strop. altijd goed als ik zo lees wat de verschillende invullingen zijn van lounge suit

4. augustus

augustus Niet meer actief

Voor mannen is de dresscode lounge pak een nette broek die goed matched met een jasje.

5. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Oh haha ik zou denken dat een pyjamapak bedoeld wordt.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

En ik zou gewoon heel de dresscode negeren omdat hij te onduidelijk is :)

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind dit op het internet; Lounge Suite Dress Code is het soort kleding dat niet formeel is maar wel officieel. Het omvat alle nette kleding, dus geen T-shirts en pyjama-achtige kleding, die zijn zeker niet aanvaardbaar. Voor mannen is de dresscode lounge pak een nette broek die goed matched met een jasje, terwijl dames een broek of rok matchen met een nette blouse en een mooi jasje.

Voor jou man zou ik dus een nette broek met jas doen en voor jou een broek/ rok met blouse

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Gewoon nette kleding maar niet te stijf. Altijd goed!

Deel Deze Pagina