Heerlijk! Alle kerstspullen weer op zolder!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vind de decembermaand echt wel heel gezellig hoor, met de kerstboom in de woonkamer en allemaal mooie versieringen en lichtjes, maar wat ben ik altijd blij als al die 'zooi' weer ingepakt op de zolder staat!

Je huis lijkt gelijk een stuk groter, lichter en opgeruimder :)
    Net heerlijk aan de poets geweest, and this house is clear! Love It!

:)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha dat heb ik nou ook altijd
    vind het wel voor even leuk
    maar ben ook wel heel blij als de rotzooi weer weg is :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou hier ook sinds het weekend alles weer opgeruimd. Heerlijk wat een ruimte!
    De lente mag komen :)

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik vind t ook heerlijk, dit jaar helemaal omdat ik vlak voor kerst een miskraam kreeg...dus troep stond gauw weer op zolder, vold jaar beter :)

5. hier staat de boom nog :)

Mijn kindjes vinden het zo leuk!

6. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    al een week geleden opgeruimd, heerlijk!

7. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Oh ik ga alles ook gauw weghalen. Maar Fleur zingt elke ochtend nog Oh Denneboom.. :(

Ha ha!

M

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vrijdag hebben wij de kerstzooi weer naar zolder verbannen.. Heerlijk die ruimte :D En geen kaarsjes, dingetjes, troepjes en kaartjes overal..

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wij laten hem altijd staan tot na 3-koningen! ;)

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hier ook gisteren met manlief alle zooi weer opgeruimd, al vond ik het ook wel jammer... het zag er wel gezellig uit en Hugo zei vanmorgen:
    "Tesboomligjes aan, mama..."

11. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    ik vind het ook altijd gezellig, maar ben ook weer blij dat alles weer opgeruimd is ! Heerlijk !

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Geinspireerd door jullie posts heb ik net binnen een uur alle kerstspullen weer in de kelder gezet... : D Ik was het in 1 keer helemaal zat! Alles is weer lekker leeg, nu nog even de rest van de spullen terugzetten... :D

13. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik ben vanochtend ook begonnen met alle kerstspullen in te pakken! Vind het altijd erg gezellig al die lichtjes, enz. maar ook erg fijn als alles weer weg is en je weer ruimte krijgt in het huis!

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier alles ook weer weg.

Had meteen last van opruimwoede. (mijn man vroeg al of ik last had van voortijdige nesteldrang)

Alle keukenkastjes uitgezocht en opnieuw ingedeeld en de woonkamer is opnieuw ingericht. :)

Heerlijk. Nog wat nieuwe planten en het is weer klaar.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind het ook leuk, maar voor december, gelijk na Oud & Nieuw verdwijnt hier alles kersttroep weer en kieper ik de kerstkaarten weg. Heerlijk, nu gaan we gewoon naar het voorjaar!

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn boompje moest er net ook aan geloven. Dus onder het genot van n paar kransjes die er nog in hingen heb ik alle zooi er weer uit gevist en in de doos gedaan. Kerstboom in de doos en hop weg met die troep.
    En god wat HAAT ik kerstverlichting pfff. Maarja het is weer lekker weg. Zo als mn glas leeg is nog ff er door heen ritsen met de stofzuiger en Eindelijk die dooie plant voor mn raam weg vissen (kon er niet bij door de boom :)) en dan is het weer opgeruimt. Temeer nog omdat floor (dwerg pincher) dr bench nu onder Gertie (landschildpad) zn hok staat. Dat kon vorige week nog niet omdat de kerstboom nog op Floor dr bench stond.
    Wij hadden dus ipv een kerststalletje onder de boom een floorbenchje onder de boom :)
    Floor snapt er volgens mij nog niet veel van. Ben benieuwt hoe ze reageert als Gertie weer eens het graaf heeft en met zn nagels over de planken krast (rot geluid) terwijl zij in de bench zit ;)

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aan een kant ben ik blij dat alles weer op zolder staat, aan de andere kant mis ik die decembergezelligheid wel weer heel erg. En in plaats van dat ik heb van "zo, de kamer is weer opgeruimd', heb ik meer het gevoel van "wat is het nu kaal in de kamer zonder kerstboom e.d.". Zelfs mijn vriend was dat opgevallen. Ook een stukje donkerder nu die gezellige kerstboomlampjes binnen en buiten en de nepkaarsenstandaard voor het raam nu niet meer branden.

Nee, ik zie er altijd weer een beetje tegenop om de boel op te ruimen. En dan zitten we weer in die saaie donkere januarimaand.

Een geluk: we gaan wel weer richting de lente met hopelijk veel mooi weer zodat we lekker vaak buiten kunnen zitten!

18. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

wij hebben na nieuwjaarsdag alle kerstspullen weer op zolder gezet.. ruimt idd lekker op en daarna ffe lekker gepoetst en klaar was het weer.. :)

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier mijn pijn in me hart de kerstboom afgebroken :( Vind het zo gezellig die lichtjes :)
    Verlang nu alweer naar aankomende kerst ;)
    Nee hoor beetje overdreven, het heeft lang genoeg gestaan. Heb nog wel van die lichtjes-piramides voor het raam staan, die laat ik ook nog wel even staan. Ziet er zó gezellig uit! :)
    Maar van mij mag de lente komen! Lekker buiten in het zonnetje!

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik kon me er dit ajar niet toezetten het ding op te zetten en alle rompslomp eromheen. hij is wel van zolder geweest heeft een week in de pad gestaan en staat nu weer onverrrichte zaken terug op zolder. misschien door de zwangerschap? de misselijkheid? de vermoeidheid? wie zal het zeggen. voor lieffie hoeft het allemaal niet zo die vind het toch maar 1 grote onzin die hele dec maand met vreetfestijnen enz zoals hij dat placht te noemen. normaliter vind ik het altijd wel erg gezellig zo'n boom in huis en gezellige kaarsjes. ergggggg vreemde dingen die zwangerschapshormonen.

Deel Deze Pagina