Mijn handtas voelt zich niet meer fijn. Alles in huis heeft een eigen plekje, behalve mijn tas. Meestal hangt hij aan een stoel maar vaak is hij ook te vinden op tafel, op de grond in een hoekje, aan de balustrade van de trap en soms zelfs aan de kapstok. Om te zorgen dat mijn handtas zich weer prettig voelt wil ik hem graag een eigen plekje geven. Denk dat mijn man daar ook blij mee gaat zijn want hij vindt zo’n rindslingerende tas heel vervelend. Dus dames, wat is het vaste plekje van jullie handtas?
In de trapkast. Kan het zelf niet uitstaan rondslingerde tassen... Gebruik je hem vaak of meer voor naar het werk ofzo? Dan is de kapstok misschien praktischer.
Om de paal van de trapbalustrade. Daar voelt hij zich heel prettig. Ik weet hem ook altijd te vinden als ik iets uit mijn tas moet hebben. Hij hangt niet in het zicht of in de weg
Gebruik hem heel vaak. Sleutels, portemonnee enz zitten erin. Dus heb hem altijd bij als ik de deur uitga.
Ik denk het... Heel herkenbaar verhaal maar Heb er nooit bij stilgestaan.... Wel bij de schooltas van de jongens, die krijgen nu een Haal bij de bjkeuken... kijken waar de Mijne mag...
Dan zou ik voor de kapstok of trap gaan (als je altijd binnenkomt door de voordeur en daar ook de trap is)
Alle tassen liggen in een mand in de gang met uitzondering van mijn tassen. Deze verdienen een plekje aan de kapstok