Hallo dames, Ik heb vandaag een uitnodiging gekregen voor een buffet-danssant met als drescode: Semi-formal. Wat is een buffent danssant en wat moeten we aan bij zo'n dresscode? Ik heb echt geen ervaring met dit soort dingen. Iemand die voorkomt dat ik daar under of overdressed kom? Tnx!
Een buffet-dansant is een lopend buffet met een dansvloer erbij. Dus tijdens en na het eten word er gedanst.
http://www.trendystyle.net/fashion/kled ... scode.html Hier staat het tussen maar het is wel wat vaag en ik lees er op meer plekken over op die manier dus het is wel een beetje een vage dresscode! Succes ermee!
Bedankt meiden, ga is kijken wat ik ervan kan maken. Ben dan 16 weken zwanger, dus dat wordt nog goed zoeken denk ik voor iets toepasselijks! Hubbie zal blij zijn met de stropdas (not). Hahaha. Toch wel leuk, uitgenodigd worden voor zo'n sjiek feestje
Leuk joh! Heerlijk om je helemaal op te tutten voor zo'n avond. Wij hadden in november een galafeest met dresscode Black Tie Optional dus erg sjiek allemaal. Veel heren in pak/smoking en dames in galajurken. Was superleuk!
die van mij zou het wel doen, alleen al omdat hij weet dat ik het geweldig vind om het in pak met stopdas te zien *smelt*
Ik vind een man in een mooi maatpak ook helemaal geweldig *zwijmel* Je antwoord heb je al gekregen, dus wil je alvast een hele fijne avond toewensen En trek geen knellende schoenen aan