weet iemand of de fietsdrager al te koop is? Ik kan het nergens vinden en volgens mij zou het eind oktober/begin november al leverbaar zijn...
heb ik gedaan (ik kan niets vinden) en ook al eens een mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie gekregen en dat is toch alweer een tijd geleden.
Ik gebruik hem gewoon op de normale fietsendrager en dat werkt perfect. Ik maak hem extra vast met een spin.
Op zo'n normale fietsdrager die aan de zijkant zit. Het bandje is er wel iets korter van ,daarom gebruik ik nog een spin ter versteviging. Het werkt super en deze fietsendrager is een stuk goedkoper dan die de breeze denk ik straks gaat kosten. En nog een voordeel ,deze fietsendrager zijn er al en die van die breeze nog niet
... denk dat wij ook eerst maar voor zo'n fietsdrager gaan. Ik kreeg net een mail terug van Titanium Baby dat ze nog geen antwoord konden geven. Vind het een beetje raar, want eerst gaven ze eind oktober aan en nu is het nog onduidelijk. Naar mijn idee moet je toch een deadline stellen. Maar ja, dan gaan we zelf wel wat goochelen .
Nou dat vind ik ook raar van hen zeg. Zo lijkt het er zelfs op dat het nog wel even kan duren. Ja dan kan je idd beter zelf gaan goochelen Anders duurt het misschen nog heel lang voor je de buggy mee de fiets op kan nemen.
Ja gek he? Ik kreeg idd ook het gevoel dat het nog een hele tijd kan duren. Was een beetje een vreemd en kort antwoord van hen. Nou ja, ik ben blij met je tip hoor, kan in ieder geval de buggy mee
hoihoi Dit was inderdaad ook mijn grote vraag, ik heb al 2 keer gemaild maar nog helemaal geen antwoord gekregen Hoe maak je hem dan vast op die gewone drager? waar doe je dan een extra spin?
Vind het ook echt schandalig van titanium dat ze niks laten horen. Ik heb ook al elders gelezen dat hij evt op de fietsendrager van de quinny zap kan ,maar wil het wel graag zeker weten. Ik ben niet van plan die buggy eeuwog op de gewone fietsendrager te vervoeren. Zeker als ik straks een achterzitje heb ,dan moet er echt een andere drager zijn. Maar als antwoord op je vraag. Ik hang hem aan de gewone fietsendrager, en dan doe ik de de 2 uiteinden links van de spin aan de bagagedrager en dan klem ik hem om de achterkant van de buggy en dan de andere 2 uiteinden klem ik aan een stukje ijzer op het achterspatbord. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is?
Hoi Mason010508 Ik wil net als jij de Titanium Baby op zo'n fietsdrager gaan plaatsen, heb jij misschien een foto van hoe hij er dan aan hangt? Ik vind de buggy helemaal niet zo klein als hij dichtgevouwen is, jullie wel? Kan je nog wel een beetje goed fietsen? Ik heb er nog niet echt een beeld van. Heb wel een speciale mama fiets gekocht met dubbele standaard dus hem er aan hangen zou geen probleem moeten zijn. Ik ben benieuwd welke drager ik kan gaan kopen en waar. Doe het liefst geen miskoop... Groetjes Karin
Ik zou morgen even een foto maken. Ik vind de buggy ook niet zo klein hoor. Vraag me echt af hoe ik straks de buggy moet plaatsen als er een achterzitje op zit. Titanium baby mailt ook gewoon niet terug. Erg slecht.
Ik vind de buggy ook nog groot. De zapp is echt een heel stuk kleiner. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een foto van de buggy aan de fiets.....
Titanium baby is erg onprofessioneel. Ik heb langere tijd geleden ook mails verzonden maar nooit antwoord gehad. Ze doen er gewoon niks mee. Volgens mij is het gewoon één man, een ondernemer, die allemaal geen zin heeft in die vragen of lastige kwesties. Hopelijk gaat de buggy nooit kapot want dan moet je het maarr uitzoeken.
Ik was laatst in een babywinkel (in deventer), en daar was een vertegenwoordigster van Titanium. Ik vertelde dat ik de 2 metalen rondjes kwijt was (van de voorste wielen), en dat de regenhoes niet pastte. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik dat beide nieuw kreeg. Het was er na ongeveer 2 weken. Het is dus niet, één man.... Toen het allemaal net op de markt kwam, had ik gemaild over de regenhoes. Ik kreeg toen vrijwel direct respons. Ik weet niet hoe jullie het probleem beschrijven in de mails...maar c'est le ton qui fait la musique Ik denk dat ze de 'boze' mailtjes lekker even laten wachten. Misschien is het mogelijk om de winkel waar je de buggy gekocht hebt, te laten vragen naar de verdere ontwikkelingen van de fietsdrager.
Dit schijnt inderdaad een ander licht op de zaak, klikt erg klantvriendelijk. Mijn mails waren absoluut netjes en slechts een vraag. Ik wilde namelijk weten hoe je de buggy in de tas krijgt. Ik moet namelijk altijd de voorwielen er af halen, anders lukt het niet. Ik kreeg nooit antwoord hoe het zou moeten.. Ik heb de buggy via internet gekocht dus langs gaan wordt lastig. Maar als ik van de week de foto zie over hoe je hem aan een andere buggydrager kan hangen kan ik wellicht die ook aanschaffen.
Ik heb ook een hele nette mail gestuurd ,maar niks terug gekregen Kan misschien nog zijn door de feestdagen dat ze dicht zijn ofzo. Ik maak de foto morgen ,het is er vandaag een beetje doorheen geschoten
Ik heb de foto gemaakt ,maar lukt me niet hem hier op een juist formaat (dat het ook duidelijk zichtbaar is ) neer te zetten. Degene die het wil zien pb me maar met je e-mail adres dan stuur ik de foto daar naartoe