dreumes 1,5 jr altijd huilend wakker na middagslaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liz01, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben het zo langzamerhand echt zat aan het worden dat mijn dochter van nu 1,5 jr het presteert om de afgelopen tijd altijd steevast te huilen in bed direct na haar middagslaap. En niet zo'n beetje ook, ze krijst de hele boel bij elkaar. En altijd als ik dan boven kom, is er niets aan de hand en kletst ze er gezellig op los. Dit gedrag is alleen 's middags.
    Vandaag kon ik het niet meer goed hebben en heb haar eens laten huilen. Ze heeft het 30 minuten volgehouden en is dus erg vasthoudend. Ik ben zo bang dat ze nu denkt dat huilen helpt om mij naar boven te krijgen. Het probleem is dat ik straks misschien niet a la minute voor haar klaar kan staan omdat ik 37 weken zwanger ben en straks een baby heb die ook nog eens borstvoeding krijgt. Ze zal dus moeten gaan leren om eventjes geduld te hebben lijkt me zo?

Hebben jullie hetzelfde meegemaakt en hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Cat

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ooooooh heel bekend! hier ook een periode geweest vanaf 17 tot 19 maand, ( nu gelukkig sinds 2 weken voorbij, heel af en toe nog een dag )
    gaat vanzelf over.... hier was het vooral wanneer hij beneden was, ging een uur door en toen kalmeerde hij eindelijk. het helaas geen tips.
    sterkte!

liefsz

3. misa

misa Niet meer actief

Ja, niet handig. Ik denk dat ze even moet merken dat je wel komt. Misschien kun je haar even laten wennen en huilen. Of misschien kun je naar haar toe gaan en vertellen dat ze niet hoeft te huilen en dat je zo terug komt.
    Even kijken wat voor jouw kleintje werkt. :)

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Mijn dochter is 3 1/2 en doet het nog steeds. Komt wel zelf haar bed uit en staat dan te huilen boven aan de trap. Heeft het ook altijd gedaan. Super chagrijnig. Weet het ook niet maar denk zelf aan een lage suikerspiegel. Meteen naar beneden nemen en dan wat sap en rozijnen er in, dan knapt ze hier meteen op. Daarna pas weer aankleden.

Charlie

5. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Hiero hetzelfde probleem. (mijn zoontje is net 1 jaar) Na zn middagslaapje huilt/krijst hij ook altijd. Alleen als wij visite hebben is het huilen gelijk over maar als ik alleen thuis ben kan hij gerust nog een half uur doorgaan met huilen. Erg apart! Inderdaad als ik hem dan wat lekkers geef is het huilen wel over.... zou het dan toch aan een lage suikerspiegel liggen? Lijkt mij raar want net voor zn slaapje krijgt hij nog fruit....

Deel Deze Pagina