Zwemluier of zwembroekje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij gaan in december met onze dochter naar Centerparcs, ze is dan drie maanden oud. Wat is dan handig, een zwemluier of een zwembroekje?? Ik heb echt geen idee..

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik doe met zwemmen een zwemluier en daaroverheen een zwembroek. Vind dat gewoon wat leuker dan alleen een zwemluier.

Maar alleen een zwemluier kan prima hoor. Dat bleek wel toen ik de zwembroek van mijn zoontje was kwijtgeraakt in het zwembad.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    In ieder geval een zwemluier (je wilt geen poep langs zien drijven ;)), en daarbij eventueel een zwembroekje of zwempakje!

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    alletwee

6. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Bedoel je zo'n speciaal broekje wat ze tegenwoordig verkopen waar je geen zwemluier onder hoeft te doen? Zo eentje hebben wij voor Timo ook gehad, maar zat voor geen meter, veel te strak! Dus: zwemluiers inkopen en als je die niet mooi vindt gewoon een leuk zwembroekje erover! Veel plezier!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier altijd een zwemluier mét zwembroek eroverheen. Vind dat leuker staan als alleen een zwemluier.

Bekijk bijlage 107986

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    beide

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook beiden. Nu hebben ze ook leuke zwembroekjes waarin plastic zit waardoor hij als zwemluier werkt maar ik zou hem niet aanraden. Hier werkte het zwemmen altijd erg ontspannend en wa shet vaak een grote boodschap in de luier het is dan wel erg makkelijk dat je de luier weg kunt gooien ipv de zwembroek uitwassen.

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

een zwemluier! ze hebben hele leuke te koop.

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij mochten met het bayzwemmen juist geen zwemluier omdoen alleen een zwembroekje. juist omdat je het sneller in de gaten hebt als ze in een zwembroekje poepen dat in de zwemluier. De poep blijft niet mooi in de luier zitten in het water ;)

13. Tink

Tink Niet meer actief

Hier ook zwemluier met zwembroekje of zwempakje er overheen (als dat past, sommige zwembroekjes zijn daar te klein voor ;))

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Volgens mij is een zwemluier zoiezo verplicht bij Center Parcs!!

Wij gaan ook in december en hier doe ik het beide, eerst een zwemluier en daar overheen een hippe zwembroek

Deel Deze Pagina