Ontevreden baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandra3030, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Ons zoontje is 4.5 maand en heeft al veel ellende meegemaakt. Hij heeft reflux en koemelkallergie. Toen hij 6 weken oud was is hij geopereerd aan een liesbreuk.
    Hij drinkt neocate als zijn flesje leeg is huilt hij even. Dan leg ik hem even in de box maar begint hij na 5 minuten alweer te huilen. Dan leg ik hem op een speelkleed maar ook daar is hij naar 5 minuten weer flauw van. Dan ga ik hem vermaken tot hij weer moe word. Soms denk ik wel dar hij snachts en smorgens teveel slaapt. Maar als ik hem eerser wakker maak is hij helemaal chaggie.
    Hij krijgt om 23:00 de laatste fles met rijstebloem
    Dan komt hij om 7 uur voor een fles en is dan ongeveer anderhalf uur wakker.
    Dan gaat hij slapen tot ongeveer half 11. En om 11 uur weer een fles. Om 12 uur weer naar bed en tegen 2 uur wakker. Ongeveer half 3 weer een fles. En na die fles wil hij nooit meer slapen. Helemaal niet erg als hij maar tevreden is en dat is hij niet.
    Hij is dan de halve middag ontevreden rond 6 uur doe ik hem in bad en half 7 weer een fles. Half 8 naar bed en om 23 uur maak ik hem wakker

Af en toe komt hij smorgens 5 uur voor een fles. Gaat dan weer slapen tot ongeveer 8 uur en rond 9 uur weer een fles. Dan ligt hij rond 10 uur weer in bed tot ongeveer half 1. Dan om 1 uur weer een fles en na die tijd wil hij ook niet meer slapen.

Ik ben al een paar keer met hem naar een osteopaat geweest. Maar ik vind het zo raar dat hij na een nacht slapen en 2 flessen niet meer wil slapen. Hij is dan trouwens wel moe maar het is net als hij vol adrenaline zit en slapen niet lukt
    Ik heb hem altijd ingebakerd alleen met dit warme weer ben ik er mee gestopt.
    Wie kan mij helpen??

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    He Sandra,

Denk n beetje leeftijd, mijn manneke is ook 4,5maand en tussen het slapen door jengelt hij in de box of bij mij: ik vind het erg vermoeiend en wissel constant van plek (wipper, box, bank) en na 16.00uur wil hij niet slapen en jengelen we vrolijk door tot 19.00uur. Manlief beweert dat het jengelen kletsen is maar ik vind het eerder huilerig!

Al met al, herkenning dus;)!

3. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Herkenbaar! Vast een fase/sprong.

Paardenbloempje vindt dit leuk.
  4. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Haha gelukkig ben ik niet de enige

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Had onze baby ook een poosje, en nu kan hij zich omdraaien. Bleek een sprongetje te zijn.

Je zegt dat hij zn flesje leegdrinkt en daarna even huilt. Heeft hij niet ook meer honger?

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Komt bekend voor, alleen dragen in doek of op de arm was prachtig. Alleen mijn bekken en mn rug/schouder waren daar wat minder blij mee. Het is hier weer overgegaan, maar zitten nu precies weer met de tandjes.

7. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Ik durf het bijna niet te hard te roepen. Maar gistermiddag en vandaag was hij heel tevreden. Hij is zelfs nog weer gaan slapen rond 15:00 wat hij normaal niet doet. Vorige week ben ik nog een keer naar de osteopaat geweest. Omdat ik zijn nekje zo scheef vind en hij maslte altijd een bol ruggetje als hij lag. Ik dacht ook die wil misschien wel rollen. Maar sinds w dagen doet hij dat ook niet meer. Misschien zat hij ook wel niet lekker in zijn velletje. Hij is er nu ook achter gekomen dat hij voetjes heeft. Ik denk dat hij haast geen honger kan hebben hij krijgt 5 flessen van 200. En als hij snachts wel komt geef ik hem 6 flessen van 180. Dat huilen naar de fles heeft hij altijd gehad. Hij lijkt wel boos omdat zijn flesje leeg is. En een speentje wil hij helaas niet hebben

8. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Dat heb ik ook geprobeerd in een draagzak dat vond hij helemaal niet leuk. Gewoon op de arm wel. Maar dat is niet vol te houden

9. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Een kindje zo jong kan zich ook nog niet zo lang alleen vermaken, die wil gewoon graag bij mama zijn denk ik!
    Dus lekker dragen zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina