baby op de hotelkamer...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje57, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Voor de kerst zitten we lekker een paar daagjes in een hotelkamer met onze zoon. Hij slaapt in zijn eigen campingbedje met een dekentje van thuis.... toch was de eerste nacht geen succes. Thuis slaapt hij vaak van 8 tot 8, en maak ik hem rond 12 uur wakker voor een voeding.... gister en vannacht was hij wakker om 9 uur, 11 uur, half 2 en half 5... daarna wilde hij pas om half 7 weer gaan slapen....

Is dit de nieuwe omgeving? Het fijt dat wij bij hem op 1 kamer liggen en misschien geluid maken? Of heeft hij veel dorst door de droge lucht? ( met alle verwarmingen uit is het 23 graden binnen, ook al ligt er buiten sneeuw...)

Iemand een idee? We zijn hier nog een paar dagen en ik wil niet dat mijn mannentje oververmoeid raakt..

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik denk dat alles wat je noemt meespeelt. Timo moest op die leeftijd ook wennen aan een nieuwe slaapomgeving. Duurde bij hem een dag of 2/3 daarna was het net als thuis. 23 graden is trouwens wel erg warm, hebben jullie een raam open?

Succes en geniet van jullie vakantie!

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Baby's worden altijd meerdere keren in de nacht wakker (wij ook trouwens) en vallen dan weer in slaap. Het lijkt of ze doorslapen maar worden wel geregeld even wakker. Nu in een andere omgeving word hij ook wakker maar heeft hij in de gaten dat hij in een andere omgeving is en zal daardoor misschien minder gemakkelijk weer in slaap vallen. Als hij wakker word er geen aandacht aan geven en valt hij misschien zelf weer in slaap?

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wij hadden dit toen ook, duurde 2 nachten. De rest van de week sliep hij best in zijn camping bedje.
    Toen we op weg naar wintersport overnachtten, heeft hij in zijn reiswieg van de kinderwagen geslapen. Kap omhoog en t was net als thuis voor m.

5. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Gelukkig gaat het vanavond al beter.... hij slaapt al sinds half 8, en ligt ook nu lekker in dromeland... dus hopen dat hij dat vannacht ook gaat doen. :)

23 graden is inderdaad ergwarm, maar het raam open vind ik wel weer erg tochten... hij heeft alleen een dun dekentje.

Deel Deze Pagina