Dreumes 1 jaar plast nauwelijks

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 01Patricia, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Mijn zoontje drinkt de laatste tijd best veel, maar plast steeds minder. En vandaag vanaf 10u nog geen volle luier gehad. Alleen 3 haast droge pampers van ieder 20 gram (dat is echt heeeeel weinig).

Hij is wel super vrolijk, ondernemend en drinkt dus wel. Vanaf 10u tot nu (21.30u) heeft hij 600cc gedronken.

Wat kan het zijn? Moet ik me zorgen maken?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik zal dan echt even de huisarts bellen om te kijken naar de oorzaak, niertjes ect nalaten kijken lijkt mij geen overbodige luxe..

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik zou ook de ha even bellen

4. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Hij heeft vannacht 3 volle plaspampers gehad dus ik ben weer gerust gesteld. Hij spaart het op ofzo.

5. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Was ook mijn idee.
    Zou een dag lang de 'intake' opschrijven (tijd met daarbij wat hij heeft gegeten en gedronken) en de 'output' (hoe laat de luier verschoont, gewicht van de luier, poep/plas).
    Zo'n lijst geeft een arts al veel informatie (en misschien valt het voor jezelf toch mee als je het zo naast elkaar ziet).

Onze oudste dochter had ook vrijwel droge luiers (maar dronk ook weinig), we verschoonden omdat dat wel zo fris was, maar niet omdat de luiers vol waren. Toen ook zo'n lijst bijgehouden.
    Onze dochter is toen opgenomen om te kijken of het een innameprobleem was of dat er inwendig iets niet klopte. Heeft toen een neussonde gehad (en dus veel vocht) en had toen dus opeens hele volle luiers. Bij haar lagen de problemen dus bij het binnenkrijgen.
    Maar volgens mij zit dat bij jouw zoontje wel goed;).

Laat je het even weten wat de arts zegt?

Edit: lees nu je berichtje. Niet zo fijn dat je 's nachts 3 volle luiers moet verschonen, maar wel een enorme geruststelling.

Deel Deze Pagina