dreumes 1 jaar wilt in de avond niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aardbei1707, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Sinds vorige week is het al een paar avonden drama met slapen in de avond. Ze wilt gewoon niet slapen en gaat keihard huilen in bed. Ze is wel erg moe want ze wrijft steeds in der oogjes.. overdag is er niets aan de hand dan gaat ze gewoon gelijk slapen..

Is dit een sprongetje? had eigenlijk het idee dat het sprongetje weer voorbij was.. overdag gaat het erg goed kan goed spelen etc.

iemand nog tips hoe we dit het beste kunnen aanpakken?

2. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Komt waarschijnlijk door de warmte, hier het zelfde "probleem". We laten haar overdag wat meer slapen en houden haar 's avonds langer op. Dan gaat het meestal beter.
    Zelf kan ik ook niet te vroeg slapen met dit weer:)

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik lees mee. Hier precies hetzelfde, maar dan overdag. 's avonds gaan slapen gaat (gelukkig nog wel) goed.

4. tuc

tuc Niet meer actief

onze dochter heeft het ook gehad, die was gewoon een beetje bang, ik bleef bij haar zitten tot ze sliep

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Na een flesje melk ging ze toch slapen. Ik vind dit zo gek want voor het slapen krijgt ze altijd nog een fles deze dringt ze dan zelfs niet helemaal op. En uur later wilt ze toch weer een fles lijkt het wel want dan zijn we al een uur met der bezig. Vorige keer ging dit ook zo

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Het kan van het warme weer komen, kan ook een sprongetje zijn.
    Mijn zoontje heeft dat ook met periodes. Ik weet niet meer zeker of het rond zijn eerste verjaardag ook zo was, maar dat zou goed kunnen...

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hier laatst ook 1,5 week drama gehad met naar bed brengen 's avonds. Bleek dat dochter last had van doorkomende kiezen. Nu ze erdoor zijn gaat ze weer lief slapen.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heb er hier ook last van, maar gaat niet huilen maar is doodstil aan t spelen draaien, woelen, knuffels uit bed gooien zowel overdag als savonds.... En door de verrmoeidheid de ene driftbui na de ander...

Deel Deze Pagina