Ervaringen Kindicol (vsm) bij moeilijke ontlasting baby 1maand oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Aeowyn, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aeowyn

Aeowyn Lid

9 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met Kindicol van VSM.
    Ons kindje is nu een maand oud, hij krijgt flesvoeding en lijkt moeilijk te kunnen poepen.
    Soms perst hij veel en gaat er dan ook van huilen, als hij net een fles heeft gehad komt er ook wat terug.
    Nu las ik ergens dat je van VSM druppels hebt waardoor de ontlasting zachter wordt en makkelijker komt.
    Is dit ook zo?

Bij ons andere kindje deden we 10ml extra water in de fles maar we zijn bang dat dit kindje dan alleen maar meer gaat spugen.
    En anders ev een druppeltje olie in zijn flessen maar volgende week moeten we naar het cb dus dan zal ik dat nog wel even navragen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Bij onze oudste werkte het prima om zijn ontlasting soepel te houden. De jongste had er totaal geen baat bij. Daar werkte olijfolie in zijn fles erbij erg goed. Of ze dan meer terug geven weet ik niet dus dat zou je of moeten navragen of voorzichtig proberen.

Succes ermee want als ze moeite hebben met poepen is dat zo zielig.

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Bij ons hielp het ook goed! Mijn dochter had de eerste weken ook veel last van verstopping.

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier werkt het ook super! Erg blij mee!

5. Aeowyn

Aeowyn Lid

9 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deed jij elke fles een theelepeltje olie erbij? En mocht dat al bij een maand oud?
    bij ons oudste kindje deden we dit pas toen hij ouder was dus toen mocht het elke fles erin.

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Eerst deden wij in de ochtendfles 1 lepeltje en dan de dag afwachten en als het niet werkte de dag erna weer in de eerste fles en in de 2de enzo tot het hielp en ja ook al vroeg weet niet precies hoor maar hij was ook nog erg jong.

7. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Bij ons ukje hielp het niets maar hij zat dan ook ontzettend verstopt lactulose hielp wel maar kreeg hij buikpijn van zit nu ip de forlax junior dat werkt perfect

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier hielp het goed maar onze dochter was toen wel iets ouder.

Deel Deze Pagina