Campingbedje Bambino matras onvindbaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jup, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jup

jup Actief lid

Aug 10, 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Opa en oma hebben een campingbedje van Bambino gekocht bij Kruidvat. Nu blijkt er geen matrasje bij te zitten, alleen zo'n plat dekje voor direct op de bodem dat op de verpakking een matrasverhoger genoemd wordt. De afmetingen van het Bambino campingbedje zijn 105 bij 73 cm. Alle matrasjes die ik kan vinden zijn 120x60 cm, dat past dus niet. Iemand een briljante tip? Een matras op maat laten maken is nogal duur en ruilen kan niet want de bon en de verpakking liggen al in de vuilnisbak. We willen wel heel graag een matrasje erin, dit ligt zo hard.

2. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

Nov 13, 2011
    1,338
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ik geen goed nieuws voor je, want die bestaad idd niet.

Mijn schoonouders hebben ook een bedje van dat voormaat en die hebben uiteindelijk wel een matras op maat laten maken.

als ik jou was zou ik effe kijken voor een goed stuk schuimrubber en deze zelf op maat snijden.
    Die campingbed matrasjes zijn eigenlijk niet veel anders dan een stukje schuimbubber met een hoesje erover.
    Op internet kan je er wel wat van vinden. zou wel minimaal een dikte van zo 12 tot 15 cm aanhouden.
    Een 1 persoonmolton overheen vabriceren, en klaar is je matras.

succes

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Wij hebben een boxmatras erin.. hou je wel iets over maar dat is hier nooit een probleem geweest.. we doen daar altijd een opgevouwen handdoek..

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

Nov 13, 2011
    1,338
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb eff voor je zitten zoeken naar de prijs.

Een stukje schuimrubber op maat kost je trouwens ook al gauw tussen de 30 a 40 euro.

Dus het matras zal zo ie zo duurder zijn dan het bedje zelf als je er een matras in zou willen.

5. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

Nov 13, 2011
    1,338
    0
    0
    NULL
    NULL
    wist niet eens dat dat bestond,
    is ook niet duur zag ik voor 15 euro heb je er al eentje.

6. kuiken1985

kuiken1985 Actief lid

Sep 21, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch echt een matrasje erbij kon je los kopen. Is een pakketje van 3 delen die je uitvouwt zat in een zwarte tas

7. kersje

kersje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,594
    1
    36
    Noord-Holland
    kruidvat verkoopt idd ook losse matrasjes bij die bedjes.

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb ook dat Bambino-bed en heb een matrasje bij de Babydump gehaald. kosten iets van 20 euro

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Je hebt niet zo zeer het campingbed van bambino gekocht, maar de campingbox. Is ook te gebruiken als bed inderdaad, maar officieel bedoelt als box. Vandaar dat er ook geen passende matrasjes voor zijn

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Ik heb hem toevallig ook vorige week gehaald en wat een onding! Ik breng hem deze week weer terug

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben hem ook, mn moeder heeft een oude matrastopper op maat gemaakt ervoor. Want er past idd geen normaal matrasje in.

12. marl0es

marl0es Actief lid

Mar 29, 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Wij hebben hem ook matras ook bij kv gekocht

Share This Page