Hoi, Opa en oma hebben een campingbedje van Bambino gekocht bij Kruidvat. Nu blijkt er geen matrasje bij te zitten, alleen zo'n plat dekje voor direct op de bodem dat op de verpakking een matrasverhoger genoemd wordt. De afmetingen van het Bambino campingbedje zijn 105 bij 73 cm. Alle matrasjes die ik kan vinden zijn 120x60 cm, dat past dus niet. Iemand een briljante tip? Een matras op maat laten maken is nogal duur en ruilen kan niet want de bon en de verpakking liggen al in de vuilnisbak. We willen wel heel graag een matrasje erin, dit ligt zo hard.
heb ik geen goed nieuws voor je, want die bestaad idd niet. Mijn schoonouders hebben ook een bedje van dat voormaat en die hebben uiteindelijk wel een matras op maat laten maken. als ik jou was zou ik effe kijken voor een goed stuk schuimrubber en deze zelf op maat snijden. Die campingbed matrasjes zijn eigenlijk niet veel anders dan een stukje schuimbubber met een hoesje erover. Op internet kan je er wel wat van vinden. zou wel minimaal een dikte van zo 12 tot 15 cm aanhouden. Een 1 persoonmolton overheen vabriceren, en klaar is je matras. succes
Wij hebben een boxmatras erin.. hou je wel iets over maar dat is hier nooit een probleem geweest.. we doen daar altijd een opgevouwen handdoek..
heb eff voor je zitten zoeken naar de prijs. Een stukje schuimrubber op maat kost je trouwens ook al gauw tussen de 30 a 40 euro. Dus het matras zal zo ie zo duurder zijn dan het bedje zelf als je er een matras in zou willen.
Ik heb toch echt een matrasje erbij kon je los kopen. Is een pakketje van 3 delen die je uitvouwt zat in een zwarte tas
Je hebt niet zo zeer het campingbed van bambino gekocht, maar de campingbox. Is ook te gebruiken als bed inderdaad, maar officieel bedoelt als box. Vandaar dat er ook geen passende matrasjes voor zijn
Wij hebben hem ook, mn moeder heeft een oude matrastopper op maat gemaakt ervoor. Want er past idd geen normaal matrasje in.