baby 7 wkn van 9 tot 12 huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joel, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo

heb een zoontje van 7 wken.
    hij kan heel de dag goed slapen en slaapt meestal in bed.
    maar na fles van 7 uur is t rond 8 uur bekeken en zelfs bijons is hij niet te troosten. dan krijgt hij fles en zlefs na fles gaat t door, zo hebben we hem vaak in kinderwagen geduwd want hebben nog een zoontje dus kunnen neit te lang laten hulen.
    moet nog x naar ostiopaat maar die merkte niet veel. vandaag naar dokter want zit er helemaal door heen.we hebbe va alles gedaan. puckababy, voeding verdikken, hyperalogeen heeft hijgehad om te testen maar heeft iemand tips . ok op rustige dagen is hij zo dus ligt niet aanprikkels of zo. wil anders doorgestuurd worden want zo zit ik dalijk echt in een dal.

alle tips en ervaringen welkom

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Misschien helpt een draagdoek je om hem stil te krijgen. Zo heb je wel beide handen vrij en kan ukkie bij je zijn. Als de uurtjes dat het meestal drama is over zijn kun je hem/haar in bed leggen of weer het normale ritme aanhouden. We hebben hier in het begin ook veel gedragen en dat ging prima. We hadden echter geen vast huil uurtje.

4. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Kunnen het niet krampjes zijn? Ik weet het niet helemaal zeker, maar het schijnt dat krampjes juist in de avonduren het ergst zijn. En tegen krampjes heb je allerlei middeltjes die vaak goed helpen. (Cinababy, Infacol etc).

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn 1e idee is clusteren. Ons jochie kreeg dan over de avond kleine porties (30cc) melk. En verder gewoon bij ons liggen, evt met een fopspeen. Dan was het meestal wel goed.

Krampjes kan ook. Je kunt die middeltjes hierboven eens proberen.

6. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja die hebben we al en da dragen ok maar na 9 loop i niet contsant rond en met 2 kids ben ik blij als ik dan zit. ben net naar dokter geweest en heb zantac gekregen,. mis toch reflux maar bedankt en da 30 cc elke keer trap thij niet in haha.

7. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Misschien een domme vraag hoor, maar waar baseert de dokter dat dan op? Want zoals jij het beschrijft hierboven, klinkt het mij echt niet als reflux. Maar goed, ik ben geen dokter en misschien heb je hierboven ook niet alles neergezet... was gewoon even nieuwsgierig.

Ik hoop in ieder geval dat de Zantac helpt.

8. adi

adi Niet meer actief

Wat raar van die medicijnen, want reflux geeft geen pijn op bepaalde tijdstippen, maar de hele dag (en nacht) door.

Vanwege de leeftijd denk ik aan de krampjes en mamahonger. Is hij alleen stil als je rondloopt, of is het ook goed als je zit met hem op schoot? (omdat je aangeeft dat je op gegeven moment niet meer kunt rondlopen). En kan papa het niet even overnemen?

Deel Deze Pagina