Dreumes wordt geleidelijk aan steeds vroeger wakker...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door humptydumpty, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ze is eigenlijk altijd al wel een vroege vogel geweest en is al maanden rond 6 uur wakker. Helaas is dit de afgelopen 1,5 maand aan het verschuiven naar 5 uur of zelfs nog iets vroeger. 6 uur vind ik acceptabel, 5 uur niet, maar ja wat doe ik eraan ;). Ze is super wakker en vrolijk als ze wakker wordt en gaat met geen mogelijkheid meer slapen. Ze staat dan rechtop in bed en roept me heel hard en vrolijk. Komt ik niet dan gaat ze eerst een beetje klagen om vervolgens heel hard te gaan huilen. Ze stopt niet voor ik haar kom halen.
    Overdag slaapt ze hooguit nog 1,5 uur en ze gaat 's avonds om 19.30 naar bed. Hoe krijgen we dit ritme er weer uit? Zal ik haar een tijdje om 20.30 naar bed doen? Lijkt me wel erg laat. Ze is overigens ruim 15 maanden. Iemand de gouden tip?

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Is een fase mijn zoontje had dit rond de 11 maanden dat het gewoon 5u was en tijd om op te staan ben er maar in mee gegaan soms pakte ik hem legde ik hem naast me

Gaat vanzelf over

3. humptydumpty

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Hmm, ik hoop maar dat je gelijk hebt! Hier heeft ze eerder ook wel eens korte fases gehad dat ze even vroeg wakker was, maar dat was meestal met een week of twee wel over. Dit duurt nu al 1,5 maand.

Maar goed uiteindelijk stopt het natuurlijk sowieso wanneer ze groot genoeg is om te snappen dat ze er niet uit mag en ik dit duidelijk kan maken middels een klokje/wekkertje ofzo. Ik hoop alleen dat ik niet zolang hoef te wachten... :)

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Same here!
    Ik weet ook al wat ie voor zn tweede of derde verjaardag krijgt: slaapwekker. Haha. Hopelijk is het dan niet meer nodig

Ik ben, sinds vorige week, begonnen met een flesje te geven s ochtends. Dat flesje vindt ie heerlijk maar zodra ik hem in bed legde: brullen!!!! Toch heb ik doorgezet (ik weiger om 5:00 naar beneden te gaan). Het brullen duurde de eerste dag 4 min en dat nam steeds verder af. Vanochtend kon ik hem zonder problemen terugleggen en werd ie om 7:00 pas weer wakker. Prima!

5. humptydumpty

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Dat is goed om te horen! Ik had het er toevallig gister met mn man over dat we haar misschien inderdaad maar weer een flesje moeten geven en terug in bed leggen. Mn man was hier geen voorstander van, omdat hij bang is dat ze er dan aan went en "voor eeuwig"(zie je het voor je, haha) vast zit aan dat flesje. Ik ben wat praktischer en denk- als het werkt....

Wil je me laten weten hoe het de aankomende dagen bij jullie gaat? Als het echt werkt, ga ik het gewoon ook weer proberen!

Deel Deze Pagina