Baby 5 mnd 'valt aan' op speelgoed ed.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijo, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    De titel klinkt wat knullig haha, maar ik heb geen idee hoe ik het anders moet omschrijven. Ik vraag me af of dit met tandjes te maken heeft of dat het gewoon bij de ontwikkeling hoort. Alles verdwijnt in zijn mond met een grote 'AAAAAAAH' kreet en vervolgens gaat hij er als een gek op kauwen. Hij stopt al heel lang alles wat hij te pakken krijgt in zijn mond en dat is natuurlijk de manier waarop baby's ontdekken, maar de laatste dagen lijkt hij er wel op aan te vallen ofzo? Ik kan overigens niks in zijn mondje ontdekken wat erop wijst dat zijn tandjes doorkomen!

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Haha herkenbaar! Zoontje deed het alleen ook bij andere kinderen: mond open en aanvallen op bijv. armen en benen. Kauwen natuurlijk niet ;)
    Heeft hier 3 weken geduurd denk ik. Heb niet het idee dat het door tandjes kwamen bij hem, maar gewoon iets nieuws ontdekken.

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Heel herkenbaar hier gebeurt dit sinds 2 weken.
    Voorheen was het gewoon alles in zijn mond stoppen maar nu is het idd aanvallen! Op alles.
    Dacht eerst ook tandjes maar na 2 weken nog niks, misschien hoort het bij het ontdekken?

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hier ook alles verdwijnt in zijn mond :D

5. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Had Mees ook...en ineens was er een tandje :) nu gaat alles weer 'normaal' de mond in :p

6. sther3

sther3 Niet meer actief

Hahaha dat doet mijn zoon ook, alleen bij mij, net of ie kusjes wil geven, ergens wel schattig..
    Hij doet het ook met z'n olifant, net of ie boos is op z'n knuffje.. Misschien frustratie kwijt?

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heej! Herkenning! Hij doet het ook met het laatste restje melk! Dan duwt hij de speen uit zijn mond, kijkt er scheel naar, grijpt de fles en met een luide grommende HAAAMMMM stopt hij de speen weer in zijn mond.

Hij had pas mijn vinger gepakt en ging er op kauwen. Ik voelde allemaal harde bobbeltjes en hij deed me zelfs een beetje pijn! Auw! Ze kunnen al best kracht zetten.
    Ook zevert hij liters per dag al een tijdje en heeft hij sinds twee weken ook af en toe een wat dunnere luier...ik zit er ook over te twijfelen.

Weet ook niet wat normaal is. Ik was een slome. Kreeg met 1 jaar mijn eerste tandje :D

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    jup! piranha dochter doet het ook;)

9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Een late reactie, maar iets meer dan een week nadat ik dit topic had geopend was hij daar: het eerste tandje :p

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Mijn zoontje doet het ook al een paar weken :) maar nog geen tandje zichtbaar... Wel met hapjes begonnen, die gaan er heeeeeeel goed in :) broccoli is favoriet haha.

11. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn dochter doet dit ook al een tijdje.
    Ook ineens verhoging en spuitluiers. Maar helaas nog geen tandje te bekennen

Deel Deze Pagina