zomertijd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af kan dit met de zomertijd te maken hebben
    Mijn zoontje gaat al tijden rond 19.15/ 19.30 op bed zo ook gister.
    Normaal gaat dit prima, hij geeft geen kik en gaat meteen slapen
    Echter gister ................ begon hij te huilen, ben na 10 min wezen kijken.
    Daarna weer weg, maar hij begon weer te krijsen ........ Dus na 10 min weer naar hem toe gegaan, even schone pamper gegeven, neuspray (is verkouden) en getemd (geen verhoging)
    toen maar weer op bed gelegd en nu was hij meteen stil, het was intussen 20.20, dus oude tijd 19.20
    Hij heeft tot 6.30 geslapen, om 7 uur heb ik hem uit bed gehaald en de papfles gegeven.
    Dus netjes 10 uren geslapen.
    Ook frappant hij sliep altijd in de nacht dik 11 tot 12 uren, maar sinds een week heeft hij hier 10 uren van gemaakt............

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Logisch wel lijkt me. Hij heeft er geen idee van dat de klok ineens anders staat, en voor zijn idee wordt hij dus ineens een uur eerder op bed gelegd. Niet gek dat de kindjes dan even protesteren toch? ;)

Hier wordt ze de laatste tijd ook steeds vroeger wakker, volgens mij heeft dat te maken met dat het vroeger licht wordt 's ochtends.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée is zondag om 8 uur nieuwe tijd na bed gegaan. Gister kwart voor 8 en vandaag half 8. Zo ga ik beetje terug na 7 uur. Ze slaapt wel gewoon tot half 7 /8 uur :)

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier ook drama gehad. Wist niet wat me overkwam. Toen dacht ik ook opeens aan de zomertijd.
    Gevoelsmatig was het voor onze uk gewoon te vroeg om al naar bed te gaan...

Deel Deze Pagina