Verschrikkelijke hoestbuien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamsie2010, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Zoals de titel al zegt, mijn zoon is heeft al denk ik z'n hele leven last van hoestbuien. We hebben vanalles al geprobeerd, bedje hoger, luuf, een ui, ventolin enz enz
    Sinds een week heeft hij ook een lage temperatuur, rond de 35.2 terwijl het normaal zeker 2 graden hoger lag.
    De kinderarts zegt dat we ons niet druk hoeven maken maar toch doe ik dat wel maar komt het iemand bekend voor? En wat hebben jullie gedaan

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Misschien stomme opmerking ( maar bedoel het niet zo) maar kan je thermometer misschien kapot zijn?

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hier heeft de jongste een ventolin puffer. Zonder deze puffer krijgt hij erge hoestbuien die vooral snachts ervoor zorgen daf hij overgeeft. Met deze puffer hoest hij nog wel, maar niet zo heftig.
    Oudste heeft het ook gehad, de ha die we toen hadden noemde het kinderastma. Huidige ha hangt er vooralsnog geen naampje aan.
    Oudste ging trouwens niet overgeven.

Ik kreeg het advies als ze langer dan 2 weken hoesten dit even te laten controleren.

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Nee hoor dat is zeker geen stomme opmerking dat heb ik eerst ook gedacht alleen kreeg mijn andere zoon koorts en toen wist ik dat de thermometer het goed deed

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke, haha zou wat zijn ;)

Geen tips...maar vind het wel erg laag ja. Dit is rectaal gemeten? Kan hij zo moe zijn van het hoesten dat hij geen energie meer heeft voor het warmhouden van zijn lijfje?

6. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    En wat hebben ze buiten de ventolin nog gedaan want wij hebben die ook maar het hoesten wordt niet minder, en hij blijft benauwd en dat is al 17 maanden zo. Ik maak me misschien wel teveel zorgen

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Haha ja dat zou zeker wat zijn, maar het is rectaal gemeten en ik denk inderdaad dat hij best moe kan zijn van al die hoestbuien. Ik zit er nu ook weer naar te luisteren

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Eigenlijk niets. Ja de oudsteheeft een keer ook een andere puffer gehad, maar dat was voor een pseudo kroep aanval.

Hoest hij ook in de zomer? Want hier komt het hoesten standaard in het najaar en verdwijnt weer jn het voorjaar. De oudste wordt bijna 4 en dit jaar voor het eerst wat minder.

9. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Eigenlijk hoest hij altijd en vooral in het najaar/winter. Hij is wel vrolijk en eet en drinkt redelijk maar nu zitten we in zo'n visuele cirkel van hoesten, kokhalzen, slechter slapen

10. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    En de ventolin helpt niet voldoende?
    Dan zou ik terug naar ha/ka.

Deel Deze Pagina