ik snap er niks meer van....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schoentje24, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    hallo,

mijn dochter van 5.5mnd is de laatste tijd wat hangerig en huilerig. niets is goed de hele dag door. nou hebben we dat wel vaker meegemaakt dus daar zit nu niet het probleem.
    waar wel het probleem zit zijn de voedingen. ze zat netjes overdag om de 4uur en de nacht ging heel goed. om 19u kreeg ze een fles met rijstebloem en soms redde ze het tot 6u in de ochtend.
    maar sinds een aantal dagen wil ze niet meer in bed slapen en alleen nog maar bij mij in de draagdoek. en ze wil bijna niet meer drinken! zeker niet meer om de 4uur. gisteren om 15u een flesje en om 19u wilde ze absoluut geen fles en hebben we haar maar in bed gelegd ze was doodmoe. toen kwam ze pas weer om 23u voor de fles. deze dronk ze wel helemaal leeg om vervolgens tot half 8 te slapen. flesje gemaakt maar madam weigert gewoon! duwt de fles met haar tong weg en bij wat langer proberen begint ze gewoon te jengelen/zeuren.
    heb haar maar weer in bed gelegd (na de 1e ochtend voeding slaapt ze altijd nog eventjes ) en nu slaapt ze weer.

ik snap er niks meer van... wat moet ik doen? gewoon haar nieuwe ritme volgen? krijgt ze niet te weinig voeding zo?
    trouwens fruit en groente gaan er wel in...
    ze heeft wel een paar dagen al dat ze hees is. kan dit er wat mee te maken hebben?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is je kindje niet helemaal fit en is drinken wat onprettiger? Mn dochter heeft dat ook wel eens, soms is ze daarna verkouden.

Wat hier ook nog wel eens een reden is van minder goed drinken en onrust zijn prikkenprikkeldende/doorkomende tanden

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Heb je toevallig al geprobeerd om haar een paracetamol te geven?
    Hier hebben we hetzelfde meegemaakt en toen bleek ons meisje een keelontsteking te hebben waardoor ze zoveel sliep en slecht at/dronk!
    Maar in de nacht nam ze in ene wel de fles. (waarschijnlijk in haar slaap?)
    En geef je haar al fruit? Zo ja, bied dat dan ook gewoon zoveel mogelijk koud aan. Is verzachtend voor het keeltje en telt als vocht!

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier ook gehad rond die tijd, hier was het een combinatie van tanden, verkouden, sprong.

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    ik kan overdag wel een keer een paracetemol probwren, ze greep vandaag ook een aantal keren naar haar oortje maar ze heeft geen verhoging of koorts. wel is ze dus al een paar dagen hees..
    fruit krijgt ze wel al maar dit zijn slechts een paar hapjes, het is nog niet een heel potje ofzo. ik kan haar misschien smiddags nog een beetje aanbieden.
    sprongetje kan ook... meestal klopt dit wel met oei ik groei maar ik denk dat het een combinatie van is..

kan het kwaad om haar elk slaapje in de draagdoek te doen? ben zo bang dat ze nooit meer in dr eigen bed gaat slapen....

Deel Deze Pagina