Hai dames, Omdat ik vind dat m'n dochter, voor d'r groei en ontwikkeling, best extra vitamines kan gebruiken, ben ik op zoek naar smaakloze vloeibare multi. Ik had tot nu toe die van Davitamon, maar m'n dochter zat altijd half te kokhalzen. Hij heeft een heel smerig chemisch framboos smaakje. Ook die kauwtabletjes zijn geen succes. Ik krijg het er niet in. Weten jullie of dat überhaupt bestaat? Een smaakloze vloeibare multivitamine om door d'r eten te roeren? Het liefst met DHA er in? Is er iemand ook bekend met de visolie capsules van Eye Q?
Ik geef ook de multi vitamine aan mijn zoontje van Davitamon. Ook hij neemt het niet van een lepeltje. Ik doe het nu Door zijn sap heen en dat gaat goed. Miss voor jouw dochtertje ook.
Ik heb geen ervaring met de capsules van eye-q maar wel met de vloeibare variant. Ik geef mijn zoontje drinkyoghurt en daar meng ik de visolie doorheen. Citrussmaak dus geen vieze smaak. Capsules wil hij niet.
Heb je alle smaken van die kauwtabletten geprobeerd? Sommigen zijn namelijk best lekker. Hier moet dochter altijd een paar dagen wennen aan een nieuwe smaak, maar uiteindelijk vindt ze ze meestal wel lekker. Misschien moet je die kauwtabletten toch nog even doorzetten en dan een paar smaakjes proberen. Je hebt volgens mij banaan en framboos en ik geloof ook aardbei. Die vloeibare smaakt idd niet zo lekker. Wij gebruiken heb voor de baby, die hem wel lust, maar zowel ik als de oudste vinden hem goor. Heb je de vitaminshop al geprobeerd? Anders even in het Engels googelen. In de UK hebben ze veel meer keus op dit gebied en dat kun je vaak gewoon online bestellen.
Hier ging dat vloeibare altijd door hun drinken heen. Heb het nooit puur gegeven. Nu krijgen ze beiden kauwtabletten. Finley wil dat van mij echter nooit aannemen, maar als zijn broer het aan hem geeft, eet hij het keurig op.