Hoi dames ik had al eerder een topic geopend (urineweginfectie jonge baby iemand ervaring..) toen was mijn zoontje 8 weken oud en was hij met 40 graden koorts opgenomen en bleek een urineweginfectie te hebben wat al verder was gegaan naar zijn niertjes.. Nu was afgesproken dat wij als hij ongeveer 6 maanden oud was terug zouden komen voor een scan om te kijken of hij schade had overgehouden van de infectie (ergens in Juni) nu is hij sinds vrijdag alweer opgenomen met koorts en vandaag 40.3 koorts en wat blijkt hij heeft weer een urineweginfectie wat waarschijnlijk al weer bij zijn niertjes zit als hij nu weer beter is gaan ze meer onderzoeken doen omdat hij in korte tijd nu al 2x gehad heeft.. ik ben bang dat hij nu iets met zijn niertjes heeft ofzo heeft iemand hier mischien ervaring mee? ik vind het zo rot voor mijn hummeltje en zit er zelf ook even doorheen het helpt om het even van je af te typen heb al nachten slecht geslapen(zoontje huilt om de 10 min) en voel me zo rottig dat hij zon pijn heeft. Hij krijgt waarschijnlijk morgen ook zonde omdat hij heeel slecht eet. alvast bedankt voor eventuele reacties
Mijn dochter is ouder (17 maanden) maar inmiddels de derde uwi in amper vier maanden. Zekrijgt binnenkort ook een onderzoek met contrastvloeistof... Ik snap dat je je zorgen maakt, heelveel sterkte en ik hoop dat hij snel weer opknapt.. Is er wel al een echo gemaakt van zijn niertjes?