Peuter die baby wakker huilt?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 1979kik, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    Belgiƫ
    Hoi,

Binnen enkele weken word ik opnieuw mama.mijn oudste is ondertussen bijna 21 maanden.
    Slapen is nooit een probleem geweest , je legde haar in bed en ze was vertrokken.
    De laatste maanden heeft ze regelmatig wat kuurtjes. Dit gaat van huilen als ik haar in bed steek, tot snachts krijsend wakker worden.meestal is dit enkele dagen en dan gaat het terug goed.
    Sinds enkele dagen heeft ze moeite met inslapen.het eerste uur in bed wordt ze tot 3 keer wakker,echt krijsend. Als ik haar dan uit bed haal en even troost is het in orde. In de kribbe heeft ze dit niet.ik weet echt niet wat er scheelt. Bovendien vraag ik me af hoe je dit doet met een baby die de kamer ernaast slaapt, die is dan toch elke keer mee wakker? Iemand tips?ervaring mee?xx

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pasgeboren baby's slapen door bijna elk geluid heen, als ze slapen :) . Zou me er geen zorgen over maken. Je dochter zal eerder van de baby wakker worden, alhoewel me dat ook alles meevalt.

3. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

Dec 29, 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier ook een baby en een peuter.
    Gelukkig is mijn dochter niet vaak aan het 'spoken' maar ze geeft wel regelmatig een schreeuw in haar slaap. Ook als ze verkouden is wil ze nog wel eens 's nachts gaan huilen. Mijn zoontje reageert er meestal wel op, maar draait dan even wat met zijn hoofd, geeft wat kreetjes en slaapt dan weer gewoon verder. Heel soms is het nodig om even zijn speen te gaan geven, maar dit is echt maar 1x per maand.
    Andersom wordt mijn dochter gelukkig niet wakker van het gehuil/gejammer van mijn zoontje ('s morgens heel vroeg bijvoorbeeld).

4. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    hier worden ze allebei niet wakker van elkaar

Share This Page