Dag mama's, Een vraag.... Ik had voor vaderdag bedacht dat we voor mijn man een foto-shootcadeau geven met het hele gezin. Nu ga ik morgen met de kinderen bij dezelfde fotograaf, voor een klein prijsje, een reportage doen met de kids om zo het cadeau te geven. Dus foto's van mij en de kinderen. Mijn kids zijn 4 en 18 maanden en ik had het een tijdje geleden bedacht en dacht ja leuk! En nu denk ik ehmmmmm hoe ga ik dat in godsnaam alleen regelen met die twee?! Tips wat ik absoluut mee moet nemen om de oudste bezig te houden?? Uiteraard gaat de luiertas mee met schone kleren, voeding, wat lekkers en luiers maar misschien nog iets waar ik nu niet aan denk???
Leuk idee!! Maar ik zou het niet weten. Vind het al een hele onderneming met een hahahah! Wens je iig super veel plezier!
Hahaha, helaas. Heb het al tijd geleden gepland op normaal moeders vrije dag.... Nu moet ze net juist die dag werken. Vriendin die vrij heeft op dinsdag heeft ook kind dus dat wordt alleen maar drukker! Ach jaaaaa we gaan er gewoon voor en zien wel hoe het loopt, toch
Mijn ervaring is dat een fotograaf wel tips en trucs heeft om leuke plaatjes te kunnen schieten Met de camera kan hij enorm veel foto's snel achter elkaar maken, dus zitten er altijd leuke bij. Veel plezier! Het wordt vast erg mooi
Ik ben toevallig pas met mijn zoontje en nichtje geweest. Nichtje was 2,5 maand oud en dat was eigenlijk te jong om leuke foto's te maken. Kan jou kindje al goed het hoofdje omhoog houden? Anders is het wel lastig om echt leuke foto's te maken. Voeding is belangrijk, want het is erg inspannend voor die kleintjes. Heb je een speeltje waar de jongste om moet lachen? Jammer dat je niemand mee kan nemen, het lijkt me ook wel lastig in mijn eentje. Veel succes!
Ik heb het ook gedaan, maar dan met vier kindjes.. gaat lukken mstop ze op weg er naar toe vol met eten, neem voor beiden een extra setje schone kleding mee, kleedt ze sowieso pas ter plekke om in hun 'fotokleding'. En verders snel op de foto
En bordjes of papier met tekst erop die je kids kunnen vasthouden (die van 18mnd dan) en op/naast zitten/liggen. In de tekst staat dan het cadeau dus de fotoshoot (Zag het ineens allemaal voor me )
Ik heb het zelf laten doen met 10 weken en 16 maanden. Ging echt super, de fotograaf heeft gewoon heel simpele trucjes. Heb vertrouwen. Even mijn fb omslagfoto: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10276998_653752928023868_8150146344014146644_n.jpg en fb profielfoto https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/10170732_565920270182484_4399848317083094279_n.jpg
Het is geweldig gegaan en het zijn leuke foto's geworden! Dochtertje kijkt alleen héél serieus haha, die had er geen zin in ....