Fotoshoot met twee kids: hoe dan??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag mama's,

Een vraag.... Ik had voor vaderdag bedacht dat we voor mijn man een foto-shootcadeau geven met het hele gezin. Nu ga ik morgen met de kinderen bij dezelfde fotograaf, voor een klein prijsje, een reportage doen met de kids om zo het cadeau te geven. Dus foto's van mij en de kinderen. Mijn kids zijn 4 en 18 maanden en ik had het een tijdje geleden bedacht en dacht ja leuk! En nu denk ik ehmmmmm hoe ga ik dat in godsnaam alleen regelen met die twee?! Tips wat ik absoluut mee moet nemen om de oudste bezig te houden?? Uiteraard gaat de luiertas mee met schone kleren, voeding, wat lekkers en luiers maar misschien nog iets waar ik nu niet aan denk???

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Leuk idee!! Maar ik zou het niet weten. Vind het al een hele onderneming met een hahahah!

Wens je iig super veel plezier!

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Kan er niemand mee om een beetje te helpen? Zus, moeder, vriendin?

4. KimK

KimK Niet meer actief

Hahaha, helaas. Heb het al tijd geleden gepland op normaal moeders vrije dag.... Nu moet ze net juist die dag werken. Vriendin die vrij heeft op dinsdag heeft ook kind dus dat wordt alleen maar drukker! Ach jaaaaa we gaan er gewoon voor en zien wel hoe het loopt, toch :D

5. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring is dat een fotograaf wel tips en trucs heeft om leuke plaatjes te kunnen schieten :)
    Met de camera kan hij enorm veel foto's snel achter elkaar maken, dus zitten er altijd leuke bij.
    Veel plezier! Het wordt vast erg mooi :)

6. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik ben toevallig pas met mijn zoontje en nichtje geweest. Nichtje was 2,5 maand oud en dat was eigenlijk te jong om leuke foto's te maken. Kan jou kindje al goed het hoofdje omhoog houden? Anders is het wel lastig om echt leuke foto's te maken.

Voeding is belangrijk, want het is erg inspannend voor die kleintjes. Heb je een speeltje waar de jongste om moet lachen?
    Jammer dat je niemand mee kan nemen, het lijkt me ook wel lastig in mijn eentje. Veel succes!

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik heb het ook gedaan, maar dan met vier kindjes.. gaat lukken :)mstop ze op weg er naar toe vol met eten, neem voor beiden een extra setje schone kleding mee, kleedt ze sowieso pas ter plekke om in hun 'fotokleding'. En verders snel op de foto :)

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    En bordjes of papier met tekst erop die je kids kunnen vasthouden (die van 18mnd dan) en op/naast zitten/liggen. In de tekst staat dan het cadeau dus de fotoshoot :)

(Zag het ineens allemaal voor me ;))

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
  10. KimK

KimK Niet meer actief

Leuk hoor Sandana! Ben echt benieuwd haha, jullie horen van me!!

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Neem bellenblaas mee. Daar kun je je uk van 18m mee vermaken, en het staat mooi op de foto :)

12. KimK

KimK Niet meer actief

Het is geweldig gegaan en het zijn leuke foto's geworden! Dochtertje kijkt alleen héél serieus haha, die had er geen zin in ;)....

Deel Deze Pagina