Hallo , Mijn zoontje van bijna 9 maanden en +/- 10 kg zit al in maat 5. De 4+ van pampers, Albert heijn en etos zit gewoon echt al te strak en hij lekt snel door. Ik vind het heel raar want qua gewicht zou hij makkelijk maat 4 moeten passen. Zijn hier meer kindjes die al zo snel in zo'n grote luier maat zitten? Gaan we het wel redden tot hij een jaar of 2 à 3 is?
Herkenbaar! Ik heb een heel breed kindje en toen ze 9 maanden was zat ze ook al in maat vijf. Wees gerust, ze zit nu nog steeds in maat vijf. Rond deze leeftijd groeien kindjes niet meer zo hard, en ze worden zelfs iets smaller omdat ze nu meer bewegen ivm kruipen en staan (en lopen binnenkort) Alle kindjes om mij geen die twee of drie jaar oud zijn zitten ook allemaal in maat vijf. En stel dat jouw kindje toch nog iets breder wordt dan is er altijd nog maat vijf+ en zelfs maat zes.
Fijn om te horen! Hij zal inderdaad wat minder mollig worden als gij straks loopt Al heb ik wel hele lange kindjes. Mijn dochter van 3 heeft 's nachts ook nog een luier. Maat 6 past ze net terwijl ze maar 15 kg weegt (lengte 105cm). Maar zij had geen maat 5 bij 9 maanden.
Mijn zoon zat ook al vlot in maat 5. Maat 6 heeft hij gedragen tot een klein jaar geleden, tot zijn 7e (hij heeft een beperking en is nog niet zindelijk). Het is echt het eerste jaar dat het zo hard gaat dus. Naar de gewichten op de pakken moet je niet kijken, dat klopt bij veel kindjes niet. Mijn zoon was als baby heel lang en stevig, als kind werd hij heel lang en slank. Dochter is nu 1 en zat met 3 maanden al in maat 4, daar zit ze nu nog steeds in, zij is ook heel lang, maar was altijd al heel slank.
Hier ook. Dochter 10,5 maand zit in 4+. Nu moet ik zeggen dat,we altijd kruitvat hebben maar ze laatst een actie van pampers hadden en die 4+ vind ik strakker zitten dan die van de kruitvat. Voor de nacht heeft ze 5 van pampers. Ze is nu 11 kilo.
Heb je de Kruidvat luiers al eens geprobeerd? Ik heb ook luiers van AH gehad, maar deze lekken echt heel snel door... Met Kruidvat luiers heb ik eigenlijk nooit geen problemen!
Je zou idd een ander merk kunnen proberen alleen vind ik juist Kruidvat heel smal vallen hoor!! Mijn zoontje van bijna 17 maanden en 8,5 kilo heeft maat 3 van Kruidvat aan en dit zit bij hem perfect. daarin tegen valt pampers maat 3 een stuk groter.
Hier gebruiken we kruidvat. Toen hij 1 was, was hij ongeveer 10kg en gebruikten we ook maat5. Nu is hij 2 jaar en 13kg en draagt nog steeds maat 5. Dus 't gaat allemaal een stukje langzamer nu.
Ik zal kruidvat eens proberen. Toen hij nog een pasgeboren baby was gebruikte ik die ook altijd. Al merkte ik wel dat ik ze kleiner vond uitvallen dan pampers. Maar misschien is het anders met de grotere maten.
Mijn zoontje is 5 maanden en zit in maat 4 van de kruidvat. Kleinere maat past hij niet meer in. Is nu zo'n 9 kilo
Herkenbaar. Dochter 1,5 is nochtans klein en redelijk smal. Overdag active fit draagt ze maat 4 (Die zit prima), 's nachts baby dry maat 5. Gewoon omdat die babydry dan véél fijner zit, de 4+ zat echt veel te strak!
Hoi Milan is nu 7,5 maand en 8,5 kilo. Ik gebruik kruidvat en daar kan ik nog wel de 4 van nemen. Maar pampers valt kleiner. Ik heb nu uit nood een zakje van de plus. Eigen merk maat 4. Maar deze zijn juist weer super groot en veeel te dun. Volgende keer weer kruidvat dus haha
hier ook al vanaf juni maat 5 pampers baby dry, toen was de kleine 8 maanden en zo'n 10.5 kg, nu met 11 maanden ook nog maat 5, ondertussen is hij 12 kg. tja, de peuter (3jaar) van 14,7 kg en 97 cm lang draagt ze snachts ook nog. wel handig hebben we maar 1 maat pampers nodig
Mijn zoon is bijna 10 maanden en weegt ongeveer 10 kilo. Hij heeft luiers van de kruidvat. Maat 4. Ze zitten prima bij hem. Dikke worstenbeentjes, maat ze sluiten prima aan en volgens mij past hij ze voorlopig nog wel.