Modemissers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
  2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Haha jaaa, dochter hier van de week:
    Rood truitje zonder mouwen, romper met half lange mouwen (wit met paarse vlinders), spijkerbroekje, en roze zootjes.

Nou het truitje en de spijkerbroek was erg leuk.. maar die romper met die halve mouwtjes eronder :) ook waren de zootjes er niet erg stijlvol onder, maar oke dat mag nog voor thuis haha.

3. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja, vanmiddag nog! Een knalroze jurk met knalrode vest en legging, inclusief groene sloffen (?)
    Ze gingen op pad voor pasfoto's van haar, het resultaat is geweldig ;)

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.909
    3.934
    113
    Ik trof mijn dochtertje op een papadag wel eens smiddags in pyjama aan en als ik dan vroeg waarom ze haar pyjama aan had was het;
    "Is dit een pyjama dan??"

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha ja voor mij ook herkenbaar. Een week of wat na het wk: donker met lichtgroen gestreepte broek, wit rompertje met lange mouwen en grijs streepje en een geel shirt met Brazilië er op. En de reactie was: leuk toch een beetje kleur?:D

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier gelukkig nog nooit gebeurd :p

Maar papa kijkt dan ook af van mij ;) hij kijkt in de kast en pakt dat gene waarvan hij zeker weet dat hij dat al eens gezien heeft ;)

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hahahaha, wat een kerels he!!
    Hij roept steeds dat het gewoon moeilijk is omdat hij een jongen is en zich niet in ons vrouwen kan verplaatsen.

8. Tamar86

Tamar86 Lid

30 jun 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heerlijk dit topic, bedankt dat jullie me even laten lachen, had ik net nodig:) Hier ook papa die zoon naar oma brengt, oma denkt na een uurtje: wat een aparte kleding, dat ben ik niet gewend. Oma kijkt eens goed naar de tekst: If I don't sleep, nobody sleeps, nu kan ze zeer slecht engels. Maar had ze al snel door dat het zijn pyjama was :p

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik mag niet weg voordat ik een setje kleren heb klaar gelegd... :p
    Hij roept mij altijd wat hij moet pakken: 'want dat weet ik toch niet?' Hahaha!

10. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik vind het eigenlijk wel een leuke combinatie. Lekker vrolijk :D

11. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

:D:D

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    tip!
    leg setjes in de kast! Dat doe ik hier een beetje nadat ik thuis kwam en ze een oranje joggingbroek met een roze shirtje en roze sokken aan had ;)

13. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier een papa van 2 jongens die bijna alleen maar spijkerbroeken in de kast hebben liggen. Hij vraagt standaard wat hij ze aan moet trekken en mijn antwoord is tegenwoordig beperkt tot korte/lange broek/mouwen. Zo goed als alle shirts kunnen op de broeken die ze hebben dus hij mag het lekker zelf bedenken. De oudste is 5 dus die kan hij zelf de keus geven welk shirt hij aan wil.
    Hij heeft overigens nooit te horen gekregen dat hij het niet goed doet.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb mn dochter wel eens opgehaald van het verblijf dat ik me toch wel een beetje schaamde haha..
    De ergste misser was dat mevrouw echt alle kledingstukken in het roze aan had...allemaal verschillende tinten...miss zuurstok ;P
    in het begin had hij er ook wel moeite mee om na te denken dat een baby het niet hetzelfde heeft als een volwassene...toen ik opgenomen lag in het ziekenhuis (dochter was 6 mnd) kwam hij met dr aan....korte mouwen romper...korte mouwtjes shirt...kind stront verkouden en was koud buiten:$ Hij was bang dr te warm aan te kleden want hij had het zelf zo warm van het alles alleen moeten doen...viel ook direct in het ziekenhuis in slaap:p

15. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Geweldig topic dit. Hij had vandaag bij onze zoon aan gedaan: Een lange baby blauwe broek, een donker blauwe polo en een blauwe tint tussen baby blauw en donker blauw vest erover aan. Met rode sokken. Zitten er toch andere kleuren in zijn kleding dan blauw. Verschrikkelijk, maar wel safe dat blauw.

Zo heeft hij het bij mij gepresteerd om voor mij een oerlelijk ruim vallend XXXXXXL formaat (waarvan op het label stond dat het een M is. XXXXXXL formaat shirts schijnen in de mode geweest te zijn vorig jaar) shirt met korte mouwen. Shirt was knalgeel met zo'n blauwe übersized ster op voorzijde van het shirt. Ja, leuk. Niet mijn smaak, mag wel hopen dat je dat na 5 jaar wel weet. En nu komt het. Hij had er een bordeaux rood jasje voor erover heen gekocht. Hij had die kleding midden in de winter gekocht, dus ik vroeg joh, is dat niet wat te koud? Toen kwam hij met dat jasje aan kakken. Hij heeft 1 keer kleding voor mij gekocht, daarna nooit meer en dat wil ik ook echt niet hebben. Voor de kids kan hij wel echt goede combi's maken w.b.t kleding aankoop.

16. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leuk al die missers.. ik moet altijd wat klaar leggen van mn man omdat hij bij voorbaat al zegt dat ik het toch niet mooi vind:D

17. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Haha, heeeel herkenbaar ;).
    Daarom hang ik hier altijd wat stelletjes klaar in de kast, dan kan hij daar uit kiezen. De sokken kiest het zelf en die zijn vaak prachtig :d

18. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Haha leuk om te lezen dit! Bij onze zoon gaat het meestal goed, maar bij onze dochter leg ik maar een setje klaar, dat wil hij ook graag zelf ;) het toppunt was dat ik haar haalde van crèche en de leidster aan gaf dat ze dl wel andere kleding aangegeven hadden, want het was wel
    Wat warm, pakje met lange mouwen en lange broek, bij 27 graden ...
    Ik had gevraagd haar aardbeien jumpsuit aan te trekken, lekker luchtig, maar nee hij pakt haar peren pyjama...ja is toch ook fruit?! Dat was het moment dat ik besloot het niet meer aan hem over te laten ;)

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier kreeg ik een keer een foto van mijn man via de whatsapp, waren ze in de speeltuin. Ze had een maillot aan met een kort truitje erop. En sandaaltjes. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar ik gebruik maillots voor onder jurkjes :D.

20. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Hahah ik lach me rot hier! Peren pyjama, maillot onder shirtje :D
    Hier nog geen mode missers aangezien ik dl aankleed.
    Als papa het doet word ze maar half aangekleed, hij vindt t maar een gepriegel

Deel Deze Pagina