hoi hoi ik hoop op tips voor onze eerste verjaardags taart voor milan ik wil graag een plet / mep taartje voor milan maar nu is het zo dat ik niet weet waar ik die kan bestellen of kan kopen heb hier al een beetje rond gekeken maar kan het niet echt vinden wij wonen in ede via internet kan ik wel wat vinden maar moeten er gelijk een taart bij besteld worden maar die maken we zelf alleen zo'n mooi mep taartje met een thema of foto geen idee hoe dat moet weet iemand iets waar ik kan bestellen of waar ik het moet halen omgeving ede ik hoor het graag gr 1985beeb2009
Hoi! Kijk maar eens in het taartentopic (onder algemene clubs) Op de eerste pagina staat een lijstje waar iedereen woont, misschien kan je iemand die uit de buurt komt je vraag stellen. Succes!
Ik heb er zelf een gemaakt. Wat voor een grote taart maak je? Kun je daar geen kleine versie van maken? Heb ik toen gedaan.
Wat ik weet van taartenbaksters hier in de buurt (inclusief ikzelf) worden meptaartjes niet los verkocht. Misschien kun je zelf wat maken.
bedankt voor de reactie's ik zal eens een kijkje nemenin het taart topic en verder ik maak gewoon een kwarktaart maar wil graag zo'n mooie thema taart en dan wel van bumba verder hoeft het ook niet alleen een meptaartje te zijn maar als je via internet een grootte taart en een mep taart wilt ben je al gauw 30 a 40 euro kwijt en dat vind ik toch net iets te duur groetjes
Volgensmij kan je ook gewoon een plaatje (van ouwel) van bumba bestellen via internetsites ed, dan kun je gewoon een klein kwaktaartje maken en daar het plaatje bovenop "plakken".
Je kunt inderdaad een fototaart bij de Hema bestellen en daar dan Bumba op doen. En dan als meppertje zo'n tompouce. Want volgens mij kun je daar nu ook een afbeelding op laten maken. Mijn ervaring is dat de moeders en familie de taart leuker vinden dan de jarige zelf. Hier kneep ze in het meptaartje, nam twee happen en was er toen wel klaar mee . Ik had zelf Een marsepein beklede taart en mepper gemaakt. Uren werk hahahahaha