Babboe peuter of kleuterzitje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Dochter is 15 mnd.. We hebben bakfiets city besteld. Peuterzitje kopen of zou kleuterzitje ook volstaan?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dit mag in een ander forumdeel.;)

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een kleine 1 jarige als oppas kindje die zit in een peuter schaal. Met bijna 1,5 zou ik als ze stevig zit, een bankje of kleuter zitje overwegen maar die geeft alleen zachtheid en geen stevigheid in de bochten.

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Heb geen ervaringen met de peuterschaal. Hier zie ik vaak een fietszitje op het bankje gemonteerd.. misschien nog een idee?

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook de City, het kleuterzitje zou ik niet aanraden, dan beter gewoon een kussentje voor op het hele bankje bestellen. het kleuterzitje is namelijk een soort stoelverkleiner (net zoals in de kinderstoel, waar ons kleuterzitje dus ook terecht is gekomen): recht van achteren en de bak van de city is rond/gebogen. je krijgt hem er dan niet netjes mooi in gemonteerd..
    Wij hebben de peuterschaal tot bijna 2,5 jaar gebruikt, zat ze beter in dan op het bankje (maar toen haar broertje in de MC er ook nog bij moest paste het niet meer)

Deel Deze Pagina