Hallo, Graag zou ik jullie iets willen vragen. Ons zoontje plaste altijd al veel en luiers zijn regelmatig een probleem geweest. Een hele tijd ging het goed maar nu toch weer niet. Hopelijk heeft iemand nog een tip. Op dit moment is hij bijna 20 maanden en plast overdag regelmatig op de wc. Ook nog veel in z'n luier maar het lijkt erop dat hij z'n plas soms ophoudt en dan een grote plas op de wc doet. Overdag is dit geen probleem maar s nachts wel. Hij plast in 1 keer zo veel dat z'n luier het niet kan houden. We hebben het volgende al geprobeerd: - ander soort - geen fles voor slapen - 23u verschonen (dan is hij droog) - uitwasbaar Laatst heb ik ipv 5 al 5+ gehaald. Dit ging even goed maar nu dus niet meer. Iemand een tip? Alvast bedankt.
Ik had overdag 5 bij mijn źoontje en in de nacht maat 6. Vaak ging dit net goed, maar ook niet altijd. Andere optie is er niet
En een grotere romper? Kan me voorstellen dat die strak gaat zitten met een enorm volle luier en dan misschien te strak is?
Bedankt voor jullie reacties. Romper is idd ruim ivm doorlekken. Maar helpt niet voldoende want luier zit gewoon vol. Ikga ook maat 6 proberen en ik kreeg de tip om easy up luiers te kopen. Lies bedankt. Ik vind het ook super knap. Ben een trotse mama 😀
Je zou pampers eens kunnen mailen.. Zij kunnen je misschien adviseren over welke luier en maat. Zo had iemand dat ook ooit gedaan en die kreeg het advies om juist een maat terug te gaan en dan de active fit voor de nacht, omdat die wat hoger op de buik zitten. Zij lekte ook altijd door in de nacht en sindsdien dus niet meer.
Flora daar is ook wat voor te zeggen.lekte hier vooral aan de bovenkant door. Nu hou hij het veel nachten droog. Als ik dan zie hoeveel hij plastic snap ik dat het niet meer past
Bedankt voor de reacties. Misschien is dat ook nog een goed idee, maar afgelopen tijd slaapt de kleine man zo slecht dat ik ook bang ben dat hij dan niet gelijk slaapt.