Ik vraag dit voor iemand anders. Mogelijk krijgt ze te weinig voeding? Dreumes wordt elke nacht wakker, Ze krijst als ze er 's nachts niet uitgehaald wordt. Sabbelt aan de borst (de enige x bv nog, het is niet echt drinken want er komt niks meer) Is dit te weinig? 04.00 borst 07.00 ontbijt (boterham) met melk 09.30 fruit of een koekje 12.00 boterham met melk Slapen tot 15.00 Uit m'n hoofd weet ik niet wat ze 's middags krijgt 17.30 met de pot mee (eet goed) Drinkt tussendoor uit de rietjesbeker. Wat ik gezien heb is het niet veel.
Beste Kwebbel86, Het voedingsschema ziet er goed uit. Dit kindje krijgt niet te weinig binnen. Zij zou nog een toetje na haar maaltijd mogen en als zij echt honger heeft wellicht 's middags nog een boterhammetje. Maar wordt zij echt wakker van de honger of wil zij worden getroost door haar moeder? Groet, Anne
Het lijkt op troosten want het is aan de borst sabbelen en daarna weer slapen. Speentje heeft ze nooit geaccepteerd en wil ze nu dus ook niet. Kan zo'n fase van troosten lang duren?
Beste Kwebbel86, Het is waarschijnlijk een fase en hoe lang deze duurt durf ik niet te voorspellen. Het kindje kan er aan gewend raken om door de borst te worden getroost. Dit is natuurlijk een fijn en intiem moment voor moeder en kind. Het is aan de moeder of zij hier lang mee door wil gaan of dat zij voor een andere vorm van troosten kiest. Groet, Anne
Het bleek ws een tekort aan vet of zuivel te zijn. Dreumes krijgt nu griekse yoghurt extra! Ze drinkt nog steeds 1x de bv maar nu om 23.30 en slaapt dan tot 5.30. Bedankt tot dusver!