Wie heeft er ervaring met een zweettest? Mijn zoontje (10mnd) heeft hem morgen en ik ben bloednerveus.. Ik heb alleen gehoord dat hij een soort gel? op zich krijgt en plakkers. Maar ligt hij dan in een bak? Of gewoon op schoot bij moeder/vader? Ben het helemaal vergeten te vragen eergisteren. Alvast bedankt
Doorgaans mag het kindje gewoon op schoot blijven zitten hoor. Belangrijk is wel dat hij niet al te veel beweegt. Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag. Heel veel sterkte!
O okee dat is fijn. Hij is wel heel beweeglijk altijd, zou hij mogen eten tussendoor? Dan geeft ik gelijk eten.. dan ligt/zit hij wel stil namelijk hahaha. Bedankt voor je antwoord! Ik hoop op een positieve uitslag, maar dan is de vraag, wat heeft hij dan wel😢
Ja hier mocht ze wel gewoon eten. Idd eerst op schoot gezeten met die electrodes daarna werd er weer wat anders opgedaan wat het zweet opving. Was helemaal pijnloos en was niet vervelend voor dochter. Uitslag wachten is slopend! Is het voor je kindje van 10mnd? Voordeel dat CF bij de hielprik is meegenomen en als die goed was de kans stuk kleiner is dat hier wat uitkomt. Hoop ik voor jullie. Onze dochter blijkt een zware astma te hebben icm vernauwde/kleine luchtwegen. Soms is geen diagnose beter want dan heb je een grotere kans dat ze eroverheen groeien. (Vreselijke dooddoener vond ik altijd maar nu dochter 6 is gaat het langzaamaan beter dan de baby/dreumes/peuter leeftijd)
Oh bah, hebben ze een vermoeden van taaislijm? Hier de test 3x moeten doen, mijn dochter zweette niet De derde keer is er bloed geprikt. Gelukkig hier niets aan de hand, ze groeide slecht ivm de allergie en geen taaislijmziekte. Ik wens je veel succes. Het is pijnloos, maar duurt wel lang. Dat vond onze dochter echt niets, dus voor ons was het een klein drama, haha. Ze mogen gewoon wat rondlopen/op schoot zitten, dus neem leuk speelgoed mee
Bedankt voor de antwoorden! Het is goed gegaan. Het is inderdaad voor mijn zoontje van 10mnd. Hij groeit heel slecht(gewicht), spierzwakte en loopt kwa ontwikkeling achter. Allen afzonderlijk geen probleem op zich.aar het is allemaal den opstapeling van. Ik ben nog niet gebeld, dus mag stiekem hopen op goed nieuws. ( bij een zeer positieve uitslag bellen ze de zelfde dag!)